ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

پوستر تبلیغاتی جدید هوآوی؛ آیا MateBook در MWC 2016 معرفی می شود؟

هوآوی در حال حاضر سومین برند برتر موبایل در جهان به شمار می رود و همیشه محصولاتش با استقبال خوبی از طرف کاربران مواجه بوده اند. این شرکت در ابتدای سال جاری با فبلت Mate ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

هوآوی در حال حاضر سومین برند برتر موبایل در جهان به شمار می رود و همیشه محصولاتش با استقبال خوبی از طرف کاربران مواجه بوده اند.

این شرکت در ابتدای سال جاری با فبلت Mate 8 در نمایشگاه CES در لاس وگاس حاضر شد و اکنون نیز خبرهایی مبنی بر حضورش در کنگره جهانی موبایل در بارسلون به گوش می رسد.

در همین راستا، مدیر عامل کمپانی چینی مورد بحث، «یو چندانگ» در صفحه خود در شبکه اجتماعی Weibo پوستر جالبی منتشر نموده که در آن می توانید تاریخ و ساعت مراسم رونمائی محصول جدید هوآوی را مشاهده نمائید.

در کنار جزئیات مراسم، شعار جالبی هم در این تصویر تبلیغاتی نوشته شده که مفهوم فارسی آن می شود «روشی نو برای کسب و کار» و همان طور که در عکس بالا می توانید ببینید، با استایلوس به رشته تحریر درآمده شده است و این گمانه زنی را ایجاد می نماید که این آگهی شاید به معارفه رسمی میت بوک اشاره داشته باشد.

بر طبق شنیده گفته می شود که میت بوک در واقع یک دستگاه هیبریدی (تبلت + کیبورد) است که گفته می شود با قلم دیجیتالی همراه خواهد بود. با استناد به شایعات باید گفت این دستگاه صفحه نمایش 12.9 اینچی دارد و از آن جالب تر اینکه به بوت دوگانه مجهز گشته و کاربر می تواند از هر دو سیستم عامل اندروید یا ویندوز بنا به نیازش استفاده نماید.

در آخر لازم است یادآوری نمائیم هیچ صحبتی در رابطه با اینکه پوستر مورد بحث به چه محصولی تعلق دارد به میان نیامده و ممکن است هوآوی بخواهد یک اسمارت فون یا فبلت جدید عرضه نماید که از استایلوس نیز پشتیبانی می کند. اما از آنجا که تا 21 فوریه یعنی دوم اسفند ماه زمان زیادی باقی نمانده، بنابراین به زودی متوجه خواهیم شد محصول تجاری جدید شرکت چینی یاد شده چیست و چه مشخصاتی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pars
    pars | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

    احتمالا لپ تاپ باشه چون حرفش بود شیائومی و هواوی لپ تاپ تولید کنند
    گوشی قلم دار یا تبلت کیبورددار مورد خاصی نیست که نوشتن یک style جدید در تجارت !

مطالب پیشنهادی