ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کیت های توسعه نینتندو NX برای توسعه دهندگان ارسال شده است

پیشتر شایعاتی شنیده شده بود، مبنی بر اینکه نینتندو در حال ارسال کیت های توسعه کنسول بازی NX برای تعداد خاصی از ناشران و تولیدکنندگان است و می دانیم که در حال حاضر، برخی بازی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

پیشتر شایعاتی شنیده شده بود، مبنی بر اینکه نینتندو در حال ارسال کیت های توسعه کنسول بازی NX برای تعداد خاصی از ناشران و تولیدکنندگان است و می دانیم که در حال حاضر، برخی بازی ها از کنسول پلی استیشن 4، در حال پورت شدن روی آن هستند.

اما اخیرا، توسعه دهنده ای که نمی خواهد نامش فاش شود می گوید که نینتندو در حال ارسال کیت های بیشتری برای توسعه دهندگان در سراسر جهان است. اگر این مسئله صحت داشته باشد، می توان نتیجه گرفت که NX راه طویلی تا معرفی و عرضه به بازار ندارد.

براساس ادعای این توسعه دهنده، با در نظر گرفتن سرعت ارسال کیت های توسعه، احتمالا این کنسول که هنوز نام مشخصی هم ندارد، تا پایان سال 2016 به بازار عرضه می شود. انتشار کنسول در انتهای سال بارها توسط چندین منبع تایید شده اما هنوز کسی نمی داند چه زمانی شاهد معرفی کنسول خواهیم بود.

گفته می شود که برخلاف کنسول های نسل قبل که از لحاظ سخت افزاری، توسعه دهندگان را در تنگنا قرار می داد، NX قابلیت های بالایی دارد و ناشران شخص ثالث را به سوی خود جلب می کند. در نتیجه نینتندو می تواند علاوه بر نمایش قدرت عناوین انحصاری خود، لیست طویلی از بازی های ناشرین خارجی را هم روی کنسول خود داشته باشد.

Nintendo NX احتمالا در E3 2016 و یا شاید در مراسمی کاملا جداگانه معرفی شود و اگر خوش شانس باشیم، می توانیم تا پایان سال 2016 میلادی محصول جدید ژاپنی ها را در دست بگیریم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی