ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

گیم پلی بازی Doom حدود 13 ساعت به طول می انجامد

استودیوی id Software، سازنده سری بازی Wolfenstein و Doom به تازگی اعلام نموده که نسخه جدید و ریبوت بازی Doom، چیزی در حدود 13 ساعت گیم پلی خواهد داشت. استودیوی مورد بحث روز گذشته در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

استودیوی id Software، سازنده سری بازی Wolfenstein و Doom به تازگی اعلام نموده که نسخه جدید و ریبوت بازی Doom، چیزی در حدود 13 ساعت گیم پلی خواهد داشت.

استودیوی مورد بحث روز گذشته در پاسخ به یکی از کاربران توییتر، که درباره میزان گیم پلی آن پرسیده بود، پاسخ داد: «مطمئنا سطح دشواری، فاکتوری مهم برای گیمرها به شمار می رود. اما همکاران من در دفتر به میانگین 13 ساعت گیم پلی دست پیدا کرده اند.»

بدون شک، همانطور که کارکنان id Software نیز گفته اند، سطح دشواری بازی می تواند تغییراتی مهم در مدت زمان گیم پلی به وجود آورد که برای هر کاربر کاملا متفاوت خواهد بود. در همین حال، بازیسازان هم معمولا عادت دارند که مدت زمان گیم پلی بازی خود را بیش از آن چه واقعا هست، اعلام کنند.

با این همه، می توان امیدوار بود که بخش داستانی Doom حداقل 10 ساعت به طول انجامد و تجربه ای نسبتا طولانی در اختیار گیمر بگذارد. البته مضاف بر بخش داستانی، بخش آنلاین چندنفره نیز برای بازی در نظر گرفته شده که مطمئنا به تنهایی ارزش تکرار بسیار بالایی دارد. نسخه جدید بازی Doom قرار است در تاریخ 14 مه (25 اردیبهشت) برای پی سی و پلتفم های نسل هشتم عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • persian7
    persian7 | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

    گیم پلی فقط فوتبال . لامصب تموم نمیشه که ♥ تکراری نمیشه که ♥

  • احسان چهری
    احسان چهری | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

    چقدر زیاد!

مطالب پیشنهادی