ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل پرچمدار ویندوز آلکاتل
تکنولوژی

شاید Idol Pro 4 همان ابرموبایلی باشد که آلکاتل وعده اش را داده بود

اوایل امسال آلکاتل دو موبایل OneTocuh Fierce XL و Pixi 3 را برای پلتفرم ویندوز موبایل به بازار عرضه کرد. در آن روزها مدیر ارشد شاخه آمریکای شمالی این کمپانی وعده داده بود که آنها ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

اوایل امسال آلکاتل دو موبایل OneTocuh Fierce XL و Pixi 3 را برای پلتفرم ویندوز موبایل به بازار عرضه کرد. در آن روزها مدیر ارشد شاخه آمریکای شمالی این کمپانی وعده داده بود که آنها در سال پیش رو از چند مدل اسمارت فون ویندوزی دیگر نیز رونمایی خواهند کرد. علاوه بر این او وعده یک ابرموبایل ویندوزی را هم به مشتریانش داده بود.

از اخبار جدید چنین برمی آید که آن ابرموبایل قرار است به زودی عرضه شود. اطلاعات موثقی از مشخصات فنی این محصول جدید به دست آمده که کاملاً امیدوار کننده هستند.

اطلاعات جدید حاکی از آن است که اسمارت فون پرچمدار این شرکت فرانسوی، که قرار است با نام Idol Pro 4 به بازار عرضه شود، مجهز به چیپ مجتمع اسنپدراگون 820 خواهد بود. پس کاملاً به جاست که انتظار داشته باشیم از قابلیت Continuum ویندوز 10 پشتیبانی کند.

اسمارت فون فوق از نمایشگری با رزولوشن فول اچ دی برخوردار است، اما هنوز اطلاع دقیقی در خصوص اندازه نمایشگر آن به بیرون درز نکرده.

از آنجا که این تلفن هوشمند مراحل توسعه خود را طی می کند، اطلاعات بیشتری از مشخصات فنی و همچنین خصوصیات ظاهری آن در دسترس نیست، فقط این را می دانیم که قرار است بر خلاف برخی مدل های لومیا، از جمله مدل 830، مجهز به قفل ضد ریست باشد. اگر این موبایل از دوربین و باتری قابل قبولی برخوردار گردد، دیگر به طور قطع می توان گفت که رقیبی بسیار جدید برای پرچمداران مایکروسافت از راه رسیده است.

باید به انتظار نشست و دید این پرچمدار قدرتمند می تواند جایگاهی مناسب در بازار نسبتاً کوچک اسمارت فون های ویندوزی برای خود دست و پا کند یا نه؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی