ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Mattel از ورژن ارتقایافته هدست واقعیت مجازی View-Master رونمایی کرد

کمپانی Mattel که شهرت بسیاری در تولید اسباب بازی دارد، به تازگی در همایش Toy Fair شهر نیویورک، از ورژن ارتقایافته هدست واقعیت مجازی View-Master خود رونمایی کرده است. هدست View-Master براساس هدست واقعیت مجازی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

کمپانی Mattel که شهرت بسیاری در تولید اسباب بازی دارد، به تازگی در همایش Toy Fair شهر نیویورک، از ورژن ارتقایافته هدست واقعیت مجازی View-Master خود رونمایی کرده است. هدست View-Master براساس هدست واقعیت مجازی کاردبورد گوگل ساخته شده و عملکردی مشابه آن دارد.

اما هدست جدید که View-Master Viewer DLX نامیده می شود، امکاناتی بیشتر از دو ورژن قبلی View-Master و نیز کاردبورد گوگل از خود به نمایش می گذارد و شانس بیشتری در جذب مخاطبان به سمت این تکنولوژی گران قیمت دارد. DLX دقیقا مانند پیشینیان خود برای پردازش تصاویر واقعیت مجازی، به یک موبایل هوشمند متکی است، اما کمپانی Mattel با اعمال تغییراتی در آن امکان استفاده از دستگاه هایی با سایزهای مختلف، خصوصا آیفون 5 را نیز فراهم آورده.

در همین حال، یک هدفون در بسته بندی DLX قرار دارد که کاربر را از شنیدن جلوه های بصری از طریق اسپیکر موبایل بی نیاز کرده و کیفیت تجربه نهایی را بالا می برد. لنزهای هدست DLX نیز کاملا قابل تنظیم اند تا کاربر در صورت استفاده از عینک طبی یا موبایل هایی با اندازه های مختلف دچار مشکل نشود.

DLX قرار است با افزایش قیمت 10 دلاری نسبت به ورژن قبلی خود و با برچسب قیمت 40 دلار در پاییز آتی به بازار عرضه شود. اگرچه Mattel هدست جدید خود را به صورت انحصاری برای کودکان تدارک دیده اما بسیاری معتقدند که DLX یکی از بهترین هدست های واقعیت مجازی حال حاضر به شمار می رود که براساس کاردبورد گوگل ساخته شده اند.

کاربرانی که نسبت به خرید DLX اقدام کنند، به محتویاتی انحصاری نیز دسترسی خواهند یافت. برای مثال برای تجربه یکی از عناوین هدست مورد بحث، یک بازیکن هدست را بر سر می گذارد و باید از تله های موجود در یک هزارتوی بی انتها جان سالم به در ببرد. در همین حال، بازیکنی دیگر با استفاده از کتاب راهنمای فیزیکی بازی، به وی کمک می کند تا این امر را محقق سازد.

علاوه بر این، «بسته تجربی - Experience Pack» دیگری هم با همکاری نشنال جئوگرافیک برای هدست های Mattel تهیه شده که کاربر را در دنیایی مجازی و آکنده از دایناسورهای مختلف قرار می دهد. پیش از این نیز بسته های تجربی ارزشمند دیگری با همکاری ناسا و نشنال جئوگرافیک مانند «فضا» و «طبیعت وحش» برای کاربران این هدست ها تدارک دیده شده بود. این عنوان قرار است با قیمت 15 دلار و همزمان با عرضه DLX منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمدرضا
    محمدرضا | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

    دوستانی که موبایل هواوی دارن بیان اینجا شگفت زده میشید @HP7CHANNEL

مطالب پیشنهادی