ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه های مختلف گلکسی اس 7 در بنچمارک AnTuTu؛ آدرنو 530 به مراتب بهتر از محصول مدیاتک

سه هفته پیش کارشناسان بنچمارک AnTuTu اعلام کردند که تلفن هوشمندی با شماره مدل SM-G930F محصول سامسونگ در دیتابیس آنها رویت شده است و چون گلکسی اس 6 شماره مدل SM-G920 را دارد آنها به این نتیجه رسیدند که ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

سه هفته پیش کارشناسان بنچمارک AnTuTu اعلام کردند که تلفن هوشمندی با شماره مدل SM-G930F محصول سامسونگ در دیتابیس آنها رویت شده است و چون گلکسی اس 6 شماره مدل SM-G920 را دارد آنها به این نتیجه رسیدند که مشخصات رویت شده احتمالا به نسخه بعدی این موبایل یعنی گلکسی اس 7 تعلق دارد.

در آن زمان، آنها صرفا به اعلام مشخصات دستگاه اکتفا کرده و مواردی نظیر نمایشگر Quad HD با ابعاد 5.1 اینچ، چیپست اگزینوس 8890 و یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی را برای آن برشمردند و در عین حال وعده دادند که به زودی نتایج عملکرد دستگاه در تست AnTuTu را هم فاش خواهند ساخت.

حالا آن روز فرا رسیده است و اکانت Weibo متعلق به این گروه امتیازات ثبت شده توسط موبایلی که گفته می شود همان نسخه بین المللی از موبایل گلکسی اس 7 است را منتشر کرده.

نسخه جهانی این پرچمدار از اگزینوس 8890 بهره می برد و توانسته امتیاز 105000 را در بنچمارک AnTuTu به خود اختصاص دهد که در نوع خود فوق العاده است.

البته امتیاز ثبت شده به خوبی مدل بهره مند از اسنپدراگون 820 نیست. اگر خاطرتان باشد پیشتر AnTuTu خبر داد که نسخه مخصوص اپراتور AT&T گلکسی اس 7 اج در دیتابیس آن رویت شده است. آن موبایل که با شماره مدل SM-G935A خوانده می شد به لحاظ مشخصات با G930F (که در این مطلب به آن اشاره گردیده است) برابری می کرد و تنها تفاوت عمده میان آنها اسنپدراگون 820 بود که به جای اگزینوس 8890 در آن به کار رفته است.

آنها در مرحله بعدی بنچمارک مربوط به گلکسی اس 7 بهره مند از چیپست اسنپدراگون 820 را منتشر کردند که ظاهری امتیازی برابر با 125288 را به خود اختصاص داده بود و در مرحله بعدی، دو مدل این پرچمدار که هر یک چیپست متفاوتی را در خود جای داده بودند با هم مقایسه کردند و حالا اعلام نموده اند که رقم 105000 ثبت شده توسط مدل مجهز به چیپست اگزینوس حدودا 20 هزار امتیاز از نسخه بهره مند از اسنپدراگون 820 پایین تر است.

آنها می گویند که این تفاوت عمدتا از امتیاز کسب شده توسط پردازنده گرافیکی چیپست ها ریشه می گیرد و در نتیجه مشخص است که آدرنو 530 به مراتب برای گیمرهای حرفه ای بهتر است. لازم است یادآور شویم که سامسونگ در اگزینوس 8890 از پردازنده گرافیکی Mali-T880MP12 بهره گرفته است که 12 هسته را در خود جای داده.

اما این پردازنده از معماری ARM بهره می برد که این مساله در سری آدرنو به چشم نمی خورد با این همه، هر دوی این پردازنده های گرافیکی آنقدر قوی هستند که برای اجرای هیچیک از بازی های موجود در پلی استور با مشکل روبرو نشوند.

بنابراین بهتر است زیاد این نتایج را جدی نگیرید، از طرفی، روشن است که نسخه های نهایی این دو دستگاه به لحاظ عملکرد چیپست اختلافی به مراتب کمتر از میزان اعلام شده خواهند داشت.

AnTuTu-posts-reveal-Galaxy-S7-with-Snapdragon-820-outruns-the-Exynos-8890-version (1)

AnTuTu-posts-reveal-Galaxy-S7-with-Snapdragon-820-outruns-the-Exynos-8890-version (2)

AnTuTu-posts-reveal-Galaxy-S7-with-Snapdragon-820-outruns-the-Exynos-8890-version

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • سعید
    سعید | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

    همونطور که قبلا گفته بودم آدرنو ۵۳۰ واقعا هیولاست
    امتباز سه بعدی بالای ۵۰هزار درمقابل ۳۰ هزارتای اگزینوس

    • سعید
      سعید | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

      اوه اشتباه کردم. سه بعدی اینم مجموعش همون حدوداست!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی