ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کره ای ها از معرفی LG Pay در کنگره جهانی موبایل منصرف شدند

در کنار G5 و چند موبایل میان رده، قرار بود شرکت کره ای ال جی از سرویس پرداخت موبایلی خود موسوم به LG Pay نیز در کنگره جهانی موبایل رونمایی به عمل آورد. اکنون ولی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۵

در کنار G5 و چند موبایل میان رده، قرار بود شرکت کره ای ال جی از سرویس پرداخت موبایلی خود موسوم به LG Pay نیز در کنگره جهانی موبایل رونمایی به عمل آورد. اکنون ولی همین شرکت به شکل رسمی بیان نموده که تصمیم دارد معرفی سرویس پرداخت خود را به سه ماهه دوم سال جاری میلادی موکول کرده و تمام تمرکز خود را بر معرفی و توزیع صحیح G5، پرچمدار آتی خود معطوف نماید.

ال جی از سال گذشته در حال آماده سازی سرویس پرداخت موبایلی خود بوده و تا کنون همکاری اش را نیز با چند شرکت اعتباری و بانک آغاز کرده است اما همانطور که گفتیم، اکنون تصمیم گرفته تمرکز خود را بر معرفی پرچمدارش قرار دهد.

ال جی در سه ماهه نهایی سال ۲۰۱۵ در کنار درآمدی که داشت، زیان خالص اندکی را به ثبت رساند و حالا به نظر می رسد ارائه موفقیت آمیز پرچمدار بعدی به یکی از ماموریت های اصلی اش بدل شده تا بتواند درآمد بالایی به دست آورده و زیان دهی دوباره را تجربه نکند.

LG در بیانیه ای رسمی عنوان نموده:

"ال جی الکترونیکس معرفی و آغاز به کار LG Pay را تا سه ماهه دوم سال جاری به تاخیر انداخته تا بتواند پرچمدار موبایل های خود - G5 - را به شکل موفقیت آمیزتری عرضه کند."

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ali
    ali | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

    یعنی اگه اپل بجای اسم اپل پی از آی پی استفاده می کرد الان این شرکتام از اسمهای جی پی و گلکسی پی استفاده می کردن موندم چرا اینا یکم فسفر نمیسوزونند شرم آوره ?

  • ُShahrokh
    ُShahrokh | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

    منتظرتم جی فایو

مطالب پیشنهادی