ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کمپانی Vivendi در پی تصاحب سهام یوبیسافت؛ فرانسوی ها مقاومت می کنند

قدیمی ها قطعا با کمپانی Vivendi آشنایی دارند، شرکتی که سابقه خاصی در زمینه بازی سازی ندارد اما سهام دار شرکت های بزرگ بوده و از این طریق کسب سرمایه کرده است. حالا به نظر ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۵

قدیمی ها قطعا با کمپانی Vivendi آشنایی دارند، شرکتی که سابقه خاصی در زمینه بازی سازی ندارد اما سهام دار شرکت های بزرگ بوده و از این طریق کسب سرمایه کرده است. حالا به نظر می رسد که شرکت نام برده قصد دارد اکثریت سهام شرکت فرانسوی یوبیسافت را کسب کند اما مالکین کمپانی رضایت چندانی ندارند.

پیش از این گزارش شده بود که برادران گیمو، مالکین و موسسین کمپانی هیچ علاقه ای به این اتفاق ندارند. حتی ایو گیمو، برادر ارشد و مدیرعامل یوبیسافت صراحتا بیان کرده بود شرکت را به دست افرادی که هیچ سررشته ای از بازی های ویدیویی ندارند، نمی سپرد و نمی گذارد آن ها تصمیم گیرنده باشند.

Vivendi اما حالا کمتر از 15 درصد سهام یوبیسافت را در اختیار دارد در حالی که برادران گیمو، مجموعا 9 درصد مالکیت دارند. از سوی دیگر، شرکت نام برده هنوز 11 درصد از سهام اکتیویژن-بلیزارد را هم در اختیار دارد. ایو گیمو در مصاحبه اخیر خود بیان داشت که مدیر Vivendi می خواهد با وی در مورد «همکاری های مشترک» صحبت کند.

Vivendi کمپانی مالک بلیزارد و Sierra Entertainment بود که در سال 2007 در یک همکاری مشترک، با اکتیویژن ادغام شدند. اما طی سال ها، اکتیویژن با ثروت کلانی که به دست آورد موفق شد عمده سهام خود را بازخرید کرده و خود را از بند Vivendi رها کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سیاوش
    سیاوش | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

    حیف

مطالب پیشنهادی