ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آگهی جدید و جذاب گوگل برای اندروید را تماشا کنید

تبلیغات ارائه شده از سوی گوگل همواره جالب بوده اند. این شرکت بیشتر از هر کمپانی دیگری برای اندروید تیزرهای ویدیویی می سازد و برخی از آنها نیز توانسته اند تبدیل به تبلیغاتی خاطره انگیز ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

تبلیغات ارائه شده از سوی گوگل همواره جالب بوده اند. این شرکت بیشتر از هر کمپانی دیگری برای اندروید تیزرهای ویدیویی می سازد و برخی از آنها نیز توانسته اند تبدیل به تبلیغاتی خاطره انگیز و بیاد ماندنی شوند.

شرکت مورد بحث معمولا در تبلیغات خود برای اندروید از مسائلی کاملا غیر مرتبط با این سیستم عامل و دنیای تکنولوژیک موبایلی استفاده کرده و در نهایت بدون اینکه در طول آگهی خود اندروید را به شما نشان دهد، همان مسئله را با سیستم عامل موبایلی خود مرتبط ساخته و گره می زند.

گوگل در آگهی هایش برای اندروید همواره شعار «با هم باشید، نه مثل هم» (Be together. Not the same) را به گوش کاربر رسانده است.

حال جدیدترین ویدیوی تبلیغاتی اندروید، باز هم همین شعار را به شکلی موزیکال بیان نموده است. شعار یاد شده اشاره مستقیمی به کاربران آیفون دارد که موبایل های همه آنها شبیه به هم هستند، در حالی که اسمارت فون های اندرویدی اگرچه با هم هستند، ولی هر کدام از آنها به نوعی از دیگری متمایز است.

در این ویدیو پیانیستی به نام «Ji» در برابر دو پیانو قرار گرفته که یکی از آنها کاملا عادیست، ۸۸ کلید دارد که هر کدام از آنها یک نت را پخش می کنند. در سمت دیگر، پیانویی قرار گرفته که هر ۸۸ کلید آن یک نوت (Middle C) را پخش می کنند.


>

گوگل با این آگهی نشان می دهد که تفاوت میان کاربران اندروید و iOS (که همه همسان هستند) چیست. از شما دعوت می کنیم این ویدیوی جذاب را تماشا کنید.


>

گوگل همچنین ویدیوی پشت صحنه توسعه این آگهی را نیز منتشر کرده که در آن نیز توضیحات جالبی از سوی تهیه کننده، کارگردان، شخصی که پیانوی بهینه شده را ساخته و خود پیانیست بیان می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سعید
    سعید | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

    ? خیلی باحال بود

مطالب پیشنهادی