ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی G5 از نمایشگر دوم و دوربین دوگانه برخوردار است

اوان بلس (Evan Blass) امروز در اکانت توییتر خود بیان نموده که بالاخره موفق به دیدن LG G5 از نزدیک شده و برخی مشخصات سخت افزاری آن را تایید نموده است. این مشخصات شامل حضور ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۲:۱۵

اوان بلس (Evan Blass) امروز در اکانت توییتر خود بیان نموده که بالاخره موفق به دیدن LG G5 از نزدیک شده و برخی مشخصات سخت افزاری آن را تایید نموده است. این مشخصات شامل حضور نمایشگر دوم (همانند V10) و یک دوربین دوگانه هستند.

سیستم دوربین دوگانه در G5 از دو لنز جداگانه و دو سنسور دوربین بهره می گیرد. این سیستم به کاربر اجازه خواهد داد تا پس از ثبت تصویر نیز بتوانند نقطه فوکوس در هر عکس را تغییر دهد یا برخی اشیای ساده را از تصویر حذف کند.

استفاده از دو لنز این ویژگی را نیز به ارمغان می آورد که کاربر بعدا بتواند فاصله کانونی را تغییر داده و حالتی شبیه به زوم کردم به دست آورد. این قابلیت گفته می شود که در آیفون ۷ پلاس نیز حضور خواهد داشت.

در این میان، نمایشگر دوم حاضر در G5 به احتمال زیاد شباهت بالایی به نمایشگر دوم V10 خواهد داشت؛ یک نوار باریک که همواره قرار است روشن بماند. نکته جالب تر اینجاست که اطلاعات پیشین، اشاره ای به حضور نمایشگر دوم در این موبایل نداشتند.

Images-and-drawings-of-the-alleged-LG-G5

نکته دیگر، حضور یک قابلیت خاص و یکتای دیگر است که به کاربر اجازه می دهد به جای درب پشتی، بخش پایینی تلفن همراه را گشوده و باتری را از آن خارج کند.

همچنین گفته شده است که ال جی در این پرچمدار بالاخره تصمیم دارد قید استفاده از پلاستیک را زده و به سراغ استفاده از بدنه ای فلزی رود. قلب تپنده تلفن هوشمند مورد اشاره نیز اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد بود در حالی که سیستم عامل G5، نسخه ششم از اندروید با روکش خاص ال جی بر روی آن است.

ال جی طی مراسمی تصمیم دارد در روز ۲۱ فوریه - دوم اسفند ماه از G5 رونمایی به عمل آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • RZ@
    RZ@ | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

    بابا خیلی توپ شده این ال جی ... الویلا بابا ایولا ... حال دادی هااا ... حال دادی ... سامسونگ هم دمش گرم یه اسنپ ۸۲۰ ساخت رو هر چی گوشییه سوارش کردن ... منتظریم LG

  • ُShahrokh
    ُShahrokh | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

    ای جااااان ... با تمام احترامی که برای سامسونگ و بعضی طرفداران با انصافش قایلم ، اما همه جوره جی فایو رو به اس 7 ترجیح میدم ، هرچی که باشه ، برای من بهترینه . چون من اهل گوشی عوض کردن نیستم و برخلاف سامسونگ و اس 7، مطمعنم ال جی جی 5 گوشی عمری ای هست و حداقل سه سال توی دست ادمی مث من ( که پدر گوشیارو درمیاره ) دووم میاره .
    اینم بگم که دوتا گوشی داشتم ، یکی xperia ray از سونی اریکسون و بعدش یه دونه گلکسی گرند هم گرفتم ، اما گرند دو ماه دستم دووم نیاورد فقط هزینه روی دستم گذاشت اما اکسپریا ری سونی اریکسون با اینکه پدرشو در آوردم نزدیک 4 سال داره مثل یه خان کار میکنه . هنوزم دستمه و فقط اب رفت داخلش و یه باتری و یه فلت عوض کردم .

  • رحمان
    رحمان | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

    امیدوارم بدنه فلزی با باتری قابل تعویض داشته باشه. مشخصه ای که بقیه رقبا نتونستن انجام بدن. و چیزی که خیلی برای من مهمه باتریه. چون اگه مثل جی فور یا جی تری باشه زیاد ارزش خرید نداره.

مطالب پیشنهادی