ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویری ازتبلت Galaxy Tab E 7.0 سامسونگ

با اینکه اخیرا بازار فروش تبلت ها کساد بوده اما برندهای شناخته شده از تولید این دستگاه ها دست بر نداشته اند و همچنان به راه خود ادامه می دهند. یکی از کمپانی های همیشه ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۴۵

با اینکه اخیرا بازار فروش تبلت ها کساد بوده اما برندهای شناخته شده از تولید این دستگاه ها دست بر نداشته اند و همچنان به راه خود ادامه می دهند. یکی از کمپانی های همیشه در صحنه، سامسونگ است که بر اساس شنیده ها، در نظر دارد عضو جدیدی به خط تولید Galaxy Tab E خود اضافه نماید.

در همین راستا و با استناد به بنچمارک های لو رفته گفته می شود این تبلت در دو مدل مجزا عرضه خواهد گشت؛ به اینگونه که یکی از آنها با شماره مدل  SM-T280 با وای فای و دیگری با شماره مدل SM-T285 و فناوری 4G LTE همراه خواهند بود.

شایعات و عکس های فاش شده از این دستگاه نشان می دهند که فقط دو گزینه ی رنگ سیاه و سفید دارند و طراحی شان نیز همانند بقیه محصولات شرکت کره ای یاد شده است و تا اندازه ای می توان بافت بخش پشتی این تبلت ها را به گلکسی S5 تشبیه نمود.

نام تجاری شماره مدل های یاد شده Galaxy Tab A 7.0 اعلام گشته و البته گفته می شود که در کشور آمریکا با نام Galaxy Tab E 7.0 عرضه خواهند شد. همچنین بد نیست یادآوری نمائیم اعضای خانواده گلکسی A سامسونگ، اسمارت فون ها و تبلت های میان رده هستند و سری E نیز عموما دستگاه های اقتصادی با امکانات محدود را تشکیل داده اند. در نتیجه، محصول آتی کمپانی مورد بحث ویژگی خاصی برای بیان ندارد و به دلیل اندازه کوچک صفحه نمایش، می توان آن را جزء تبلت هایی دسته بندی نمود که در جیب جا می شوند.

بر اساس شایعات باید گفت هر دو مدل این دستگاه با ضخامت 8.7 اینچی و وزن 283 گرمی عرضه می گردند و ویژگی های احتمالی آنها شامل یک نمایشگر 7 اینچی با رزولوشن 1280×800 پیکسلی، چیپست 4 هسته ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتزی، 1.5 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی، دوربین دوم 2 مگاپیکسل، باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی و اندروید 5.1 است.

همچنین گفته می شود مدل وای فای با قیمت 169 یوروئی و مدل LTE با قیمت 219 یورو روانه بازار خواهند شد.

آن طور که در عکس ها می توان مشاهده کرد، تصاویر پس زمینه ی این دستگاه نیز مشابه نمونه ای است که از گلکسی S7 لو رفته و در آخر هم باید اشاره کنیم این محصول احتمالا در MWC امسال معرفی خواهد گشت. حتی گمانه زنی می گردد از نسخه مخصوص کودکان این تبلت نیز همزمان با نمونه ی اصلی رونمائی گردد.

Galaxy-Tab-E-7.0-Black_2-w600

Galaxy-Tab-E-7.0-Black_3-w600

Galaxy-Tab-E-7.0-Black_4-w600

Galaxy-Tab-E-7.0-Black_5-w600

Galaxy-Tab-E-7.0-Black-w600

Galaxy-Tab-E-7.0-White_1-w600

Galaxy-Tab-E-7.0-White_2-w600

Galaxy-Tab-E-7.0-White_3-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ?
    ? | ۲۸ بهمن ۱۳۹۴

    asan ghashang nis een tarahie sami to tabletash joz serie tab s

مطالب پیشنهادی