ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل تدابیر ویژه ای برای تولید انبوه آیفون 5se و نسل آتی این تلفن هوشمند اندیشیده است

در ابتدای هفته جاری برایتان نوشتیم که به احتمال زیاد، اپل در ۱۸ مارس - ۲۸ اسفند ماه موبایل ۴ اینچی و جدید خود موسوم به iPhone 5se را عرضه خواهد کرد. اکنون خبر می رسد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۵

در ابتدای هفته جاری برایتان نوشتیم که به احتمال زیاد، اپل در ۱۸ مارس - ۲۸ اسفند ماه موبایل ۴ اینچی و جدید خود موسوم به iPhone 5se را عرضه خواهد کرد. اکنون خبر می رسد که «فاکسکان» سهم گسترده ای از تولید این محصول را بر عهده گرفته است.

نشریه تایوانی «دیجی‌تایمز» گزارش می دهد که اپل شرکت «Wistron» را نیز به جمع تولید کنندگان آیفون افزوده و از این طریق می خواهد در سریع ترین زمان ممکن آیفون های ۴ اینچی را به دست خریداران برساند.

بر اساس گفته Digitimes، اپل در صدد افزایش تعداد شرکت های سازنده آیفون است تا از ریسک های احتمالی و ناتوانی برای پاسخگو بودن به تقاضای بالای خریداران جلوگیری به عمل آورد. لازم به ذکر است که این استراتژی صرفا مربوط به آیفون 5se نیست و تا آیفون ۷ نیز ادامه می یابد.

کمپانی ساکن کوپرتینو اکنون تصمیم دارد هر نوع از آیفون را به دست دو شرکت اسمبل کننده بسپارد. برای مثال، در حال حاضر شرکت های فاکسان و Pegatron مسئول اسمبل کردن آیفون های ۴.۷ اینچی هستند.

wistron-juarez-plant-09

دیجی‌تایمز اعتقاد دارد که آیفون ۷ پلاس با نمایشگر ۵.۵ اینچ نیز قرار است در آینده از سوی فاکسکان و Wistron به شکل انبوه تولید شود. این در حالیست که شرکت Wistron نیز با تولید iPhone 5se می تواند تجربه کافی برای تولید آیفون ۷ پلاس را به دست آورد.

همانطور که گفتیم هر نوع از آیفون توسط دو شرکت به تولید انبوه خواهد رسید و این موضوع از جهات مختلفی به سود اپل است. از یک طرف نگرانی بابت کمبود تولید کاسته می شود و از سوی دیگر شرکت ساکن کوپرتینو می تواند هزینه های تولید را با ایجاد رقابت در میان دو شرکت کاهش دهد.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از آیفون ۷ و ۷ پلاس در دست نیست اما انتظار می رود که مانند هر سال، در پاییز شاهد از راه رسیدن آن باشیم. اکنون به شکل گسترده به گوش می رسد که پورت ۳.۵ میلیمتری هدفون از این محصولات حذف گشته و در عوض اپل هدفون های بلوتوث یا هدفون هایی که به پورت لایتنینگ مجهز شده اند را در جعبه این دو تلفن همراه قرار خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی