ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند LG Stylus 2 با قیمت «استثنایی» و بهره گیری از مارشملوی اندروید معرفی شد

تا چند روز دیگر کنگره جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا برگزار می گردد و الجی هم طبق سنوات گذشته چند مدل تلفن هوشمند جدید را رونمایی خواهد کرد: براساس اخبار این شرکت کره ای در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

تا چند روز دیگر کنگره جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا برگزار می گردد و الجی هم طبق سنوات گذشته چند مدل تلفن هوشمند جدید را رونمایی خواهد کرد: براساس اخبار این شرکت کره ای در کنار پرچمدار G5 و سری X (از جمله اکس کم و اک اسکرین) قصد دارد امسال جانشین LG G Stylo (که با نام G4 Stylus شناخته می شود) هم معرفی نماید.

نسخه جدید LG Stylus 2 نام دارد و درست مانند مدل قبلی اش یعنی G4 Stylus نمی توان آن را در گروه محصولات پیشرفته یا پرچمدار قرار داد هرچند که به لحاظ ظاهری بهتر از نسخه قبلی خود به نظر می آید (به لطف بدنه فلزی و طراحی ساده اش).

همانطور که از نام این دستگاه می توان حدس زد، LG Stylus 2 همراه با یک استایلوس عرضه می گردد که راس آن با مواد نانو پوشش یافته است و آنطور که الجی اعلام کرده در مقایسه با قلم هایی که راس پلاستیکی دارند دقت بالاتری را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

این تلفن هوشمند همان نمایشگر 5.7 اینچی با رزلوشن 720p را در خود دارد که در G Stylo مورد استفاده قرار گرفته بود با این همه، ضخامت بدنه آن کمتر شده (7.4 اینچ) و وزنش نیز اندکی پایین آمده (145 گرم).

موبایل جدید به لحاظ امکانات اختلاف چندانی با نسخه های قبلی اش ندارد؛ برای نمونه همچنان یک پردازنده 1.2 گیگاهرتزی چهار هسته ای را در خود جای داده (احتمالا اسنپدراگون 410)، از شبکه LTE پشتیبانی می کند، 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء برای آن در نظر گرفته شده  و انرژی مورد نیازش را هم از طریق باتری 3000 میلی آمپر ساعتی اش تامین می کند.

البته این را هم باید بگوییم که رم در نظر گرفته شده برای Stylus 2 در قیاس با نسخه پیشینش بیشتر شده (1.5 گیگابایت در مقایسه با یک گیگابایت G Stylo) و دوربین های اصلی و جلویی آن نیز بهبود یافته و به ترتیب به 13 و 8 مگاپیکسل رسیده اند.

LG Stylus 2 همراه با مارشملوی اندروید (نسخه 6.0) عرضه می گردد و در قالب رنگ های سفید، تیتانیومی و قهوه ای موجود خواهد بود. الجی اعلام داشته که این تلفن هوشمند با یک قیمت «استثنایی» فروخته خواهد شد اما فعلا نمی دانیم که منظور از این عبارت چیست یا اینکه دستگاه مورد بحث دقیقا چه زمانی یا کجا به فروش می رود. جزئیات بیشتر در این رابطه احتمالا در جریان MWC 2016 اعلام خواهند شد.

LG-Stylus-2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Majid Amiriyan
    Majid Amiriyan | ۱۵ آذر ۱۳۹۶

    واقعا گوشی خوبیه.من یکساله خریدم.اصلا انتظار نداشتم با این قیمت همچین امکاناتی گیرم بیاد.درسته میگن سخت افزارش زیاد جالب نیست ولی خدا وکیلی من که چیز بدی ازش ندیدم.باطریشم خوبه.ظاهرش که از هر گوشی گرونتری که تابحال داشتم بهتره.من از ال جی k10رو برای خانومم وv20برای خودم خریدم خیلی خوب بودن ولی بعدش یک جی4 خریدم که بعد از اپدیت صفحش قرمز شد و نا امیدم کرد نوت 5گرفتم ک صفحش شکست.دستم خالی بود عموم که موبایل فروشه این گوشی رو بهم پیشنهاد داد و وقتی بهم گفت پلاستیکیه واقعا تا چند روز براندازش میکردم و باورم نمیشد پلاستیکی باشه،خلاصه این گوشیرو به عنوان یک گوشی ارزون قیمت خریدم برای یک مدت کوتاه تا پول دستم بیاد گوشی بهتری بگیرم ولی الان ازش راضیم و به شما هم پیشنهاد میکنم بخریدش البته با گارانتی معتبر

  • عماد
    عماد | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

    اگر زیر هفتصد تومن باشه واقعا ارزش خرید داره.تا اردیبهشت اگر بیاد بازار قطعا یکیشو میخرم

  • محسن
    محسن | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

    فناوری بکار رفته تو قلمش چیه؟مثل سامسونگه؟یا از این پلاستیکیا؟

    • محمد
      محمد | ۱۶ فروردین ۱۳۹۵

      از پلاستیکیاست

  • ُShahrokh
    ُShahrokh | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

    دنبال چیز اررون و خوبیم اکثر ما ایرانیا ، امیدوارم همینطور باشه تا لااقل واس اعضای خونوادهکه به گوشی پرچمدار نیاز ندارن بگیریم

  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

    اینو میخرممممممم....اوففف

مطالب پیشنهادی