ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

رکاب زن ها؛ معرفی بازی Bike Blast

هر استودیوی بازیسازی در ساخت بازی های یک ژانر بخصوص تبحر دارد. در مورد استودیوی Ace Viral این ژانر، ژانر محبوب رانر و بازی های بی پایانی است که گیمر را وارد ماراتن های طولانی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

هر استودیوی بازیسازی در ساخت بازی های یک ژانر بخصوص تبحر دارد. در مورد استودیوی Ace Viral این ژانر، ژانر محبوب رانر و بازی های بی پایانی است که گیمر را وارد ماراتن های طولانی می کنند.

بعد از استقبال عالی گیمرها از آخرین عنوان رانر این استودیو یعنی Angry Gran Run، که قهرمانش مادربزرگی پیر و بی اعصاب بود، Bike Blast حالا شما را با دوچرخه سوارانی بی باک در کوچه و خیابان های یک شهر شلوغ همراه کرده است.

Bike Blast 2

Ace Viral بدون رودربایستی، سبک گرافیکی Subway Surfers را برای طراحی این بازی در پیش گرفته. همه چیز، از طراحی محیط تا انیمیشن های حرکت شما را به یاد عنوان موفق استودیوی کیلو می اندازند، اما خوشبختانه حداقل در گیم پلی رگه هایی از خلاقیت را خواهید دید.

چندین کاراکتر دختر و پسر با دوچرخه های مختلف در بازی وجود دارند که البته همه شان از ابتدا آزاد نیستند، بلکه باید با جمع آوری سکه و رکوردزنی به آنها دسترسی داشته باشید. روند بازی های این چنینی را هم که می دانید: جاخالی بدهید، به موانع برخورد نکنید و رکوردهایتان را افزایش دهید.

دوچرخه تنها وسیله نقلیه شما در طول این بازی نیست، گاهی اوقات می توانید بخشی از مسیر را به یک هلیکوپتر آویزان شوید یا اگر هیجان بیشتری می خواهید، از دوچرخه روی یک گلایدر پریده و پرواز را هم تجربه کنید.

چه با دوچرخه و چه هنگام پرواز با گلایدر، می توانید حرکات آکروباتیک انجام بدهید که نه فقط به بازی تنوع داده و به جذابیتش افزوده اند، بلکه عامل مهمی برای افزایش امتیاز و رکوردتان محسوب می شوند و باید توجه ویژه ای به آنها داشته باشید.

Bike Blast خوشبختانه برای هر سه پلتفرم iOS، اندروید و ویندوزفون منتشر شده و می توانید همین حالا به رایگان از لینک های زیر دانلودش کنید.

[لینک کمکی برای گوگل پلی]

Bike Blast

Bike Blast

سازنده: Ace Viral قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 69.8 / 41 / 38.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی