ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ارزان ترین تلفن هوشمند دنیا در هند
موبایل

عرضه اسمارت فون 7 دلاری Freedom 251 از فردا در هندوستان آغاز می شود

یک موبایل ساز محلی در کشور هندوستان، از فردا عرضه سراسری ارزان ترین اسمارت فون دنیا را آغاز می کند. عرضه ای که انتظار می رود با آغاز آن تعداد کاربران موبایل های این شرکت ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۱:۳۰

یک موبایل ساز محلی در کشور هندوستان، از فردا عرضه سراسری ارزان ترین اسمارت فون دنیا را آغاز می کند. عرضه ای که انتظار می رود با آغاز آن تعداد کاربران موبایل های این شرکت تا مرز ۲۰۰ میلیون نفر افزایش یابد.

شرکت هندی Ringing Bells قرار است این موبایل هوشمند فوق ارزان را تنها به قیمت 7 دلار (حدود 500 روپیه) به فروش برساند. این شرکت با حمایت دولت و در راستای اجرای کمپین Made in India اقدام به تولید این محصول کرده است. هدف از اجرای این کمپین تشویق تولیدکننده های داخلی برای ساخت گجت های ارزان قیمت برای عموم هندی ها است.

اسمارت فون Freedom 251 تحت شبکه 3G کار می کند و از حمایت کامل دولت برای تولید و عرضه برخوردار است. ارزان ترین اسمارت فون مبتنی بر 4G دنیا نیز با قیمت 43 دلار، ساخت شرکت Ringing Bells است. باید در نظر داشت که اقتصادی ترین تلفن های هوشمند در هندوستان قیمتی بین 22 تا 29 دلار دارند.

کشور هندوستان در حال حاضر سومین بازار بزرگ اسمارت فون ها در دنیا محسوب می شود. شرکت های بزرگی چون گوگل، مایکروسافت و اخیراً اپل توجه ویژه ای به این بازار نشان می دهند و هرکدام به نوبه خود سرمایه گذاری های قابل توجهی در این کشور آسیایی انجام داده اند.

اپل که در سال گذشته فروشی یک میلیارد دلاری را در کشور هند تجربه کرد، در ماه دسامبر 2015 و با هدف افزایش فروش محصولاتش، قیمت آیفون 6s و 6s plus خود را در این کشور تا 16 درصد کاهش داد.

در حال حاضر تنها یک سوم از جمعیت عظیم این کشور پهناور صاحب تلفن هوشمند هستند، بنابراین دولتمردان این کشور با اجرای برنامه هایی چون کمپین Made in India نشان داده اند که در این بازار در حال رشد، بیشتر به دنبال افزایش سهم تولیدکننده های داخلی هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Mazmaz
    Mazmaz | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

    ویدیو هاشو تو یوتوب دیدم
    با این قیمت فوق‌العادس
    یک گیگ رم
    چهار هسته سی پی یو
    اونوقت با این قیمت
    کاش تو ایرانم از این چیزا بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی