ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعاتی تازه در مورد مشخصه های فنی تلفن هوشمند Mi5 شیائومی [شایعه]

مدت هاست که در مورد موبایل Mi 5 شیائومی حرف و حدیث های مختلفی وجود دارد و با اینکه انتظار می رفت در سال گذشته میلادی رونمائی شود، اما همچنان خبری از معرفی نیست و ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

مدت هاست که در مورد موبایل Mi 5 شیائومی حرف و حدیث های مختلفی وجود دارد و با اینکه انتظار می رفت در سال گذشته میلادی رونمائی شود، اما همچنان خبری از معرفی نیست و فقط به صورت پراکنده شایعات جدیدی در مورد آن به بیرون درز پیدا می کنند.

کمپانی چینی یاد شده نیز برخی از مشخصات نسبت داده شده به این تلفن هوشمند را تائید نموده و به طور مثال می توان به صفحه نمایش فول اچ دی، قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت و فناوری NFC اشاره نمود و از همه آنها مهم تر اینکه شرکت مورد بحث وجود چیپست اسنپدراگون 820 را نیز در این دیوایس تصدیق نموده است.

اما در کنار تمامی مواردی که تاکنون بیان شده اند، دوباره امروز شایعه تازه ای فاش شده که بر مبنای آن این اسمارت فون به صفحه نمایش 5.15 اینچی با رزولوشن 1080p، باتری 2910 میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی به همراه فوکوس خودکار لیزری مجهز خواهد بود. همان طور که از قبل می دانستید، چیپست آن نیز 8 هسته ای و 64 بیتی اسنپدراگون 820 است که با فرکانس 2.15 گیگاهرتزی کار می کند. همچنین باید اشاره کنیم این دیوایس از پورت USB-C نیز بهره مند خواهد بود.

البته در شایعه مذکور به میزان رم، حافظه داخلی یا اندازه دستگاه هیچ اشاره ای نشده اما بر حسب شنیده های پیشین گمان می رود که 3 تا 4 گیگابایت رم داشته و همچنین شاید یک کلید فیزیکی هوم با حسگر تشخیص اثر انگشت نیز در زیر نمایشگر تعبیه شده باشد.

در مورد جنس بدنه ی موبایل مورد بحث دو دسته احتمال وجود دارد، یکی از این احتمالات می گوید این دستگاه با بدنه تمام فلزی عرضه می شود و دومی به این نکته اشاره دارد که شاهد ترکیبی از شیشه و فلز خواهیم بود. حالا باید منتظر ماند و دید کدام یک از آنها صحت دارند و حتی شاید کمپانی چینی مورد بحث بخواهد این اسمارت فون را در دو نسخه متفاوت عرضه نماید. برای آگاهی از این امر باید تا چهارشنبه هفته ی آینده یعنی پنجم اسفند ماه صبر کرد و دید شیائومی در کنگره جهانی موبایل چه حرف هایی برای گفتن خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali
    ali | ۲۸ بهمن ۱۳۹۴

    گوشی بعدی منه ایشالله

مطالب پیشنهادی