ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

ایسر در نیمه اول سال جاری از محصولات واقعیت مجازی خود پرده برداری خواهد کرد [شایعه]

بسیاری از کمپانی های شناخته شده در حوزه تکنولوژی در سال های اخیر به ساخت محصولات واقعیت مجازی بسیار علاقه مند شده اند و از جمله می توان به فیس بوک، HTC، سونی و Valve ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

بسیاری از کمپانی های شناخته شده در حوزه تکنولوژی در سال های اخیر به ساخت محصولات واقعیت مجازی بسیار علاقه مند شده اند و از جمله می توان به فیس بوک، HTC، سونی و Valve اشاره نمود و اگر شایعات صحت داشته باشند، اپل نیز در همین گروه دسته بندی می گردد.

شرکت هایی مثل سامسونگ و گوگل نیز در حال حاضر از این نوع محصولات در بازار دارند و علاقه مندان می توانند آنها را تهیه نمایند.

اما امروز خبر رسیده که کمپانی ایسر نیز قصد دارد به زودی به جرگه این برندها بپیوندد و محصولاتی بر مبنای VR تولید نموده و به واسطه آن مرز میان دنیای واقعی و فضای مجازی را در هم بشکند.

به گزارش «تایپه تایمز»، مدیر عامل کمپانی تایوانی مورد بحث اعلام نموده آنها در حال تولید محصولات واقعیت مجازی هستند و در نظر دارند در نیمه ابتدایی سال جاری میلادی آنها را عرضه نمایند و به این واسطه موجب شگفتی همگان شوند.

اما متاسفانه اصلا معلوم نیست این محصول چه خواهد بود و هیچ کسی هم ایده یا گمانه زنی خاصی در این رابطه ندارد. البته چندان بعید نیست ایسر محصول مذکور را در کنگره جهانی موبایل در بارسلون به نمایش بگذارد و به معرفی اولیه آن بپردازد.

در این راستا بد نیست بدانید گجت های واقعیت مجازی در دو فرم موجودند، یک دسته از آنها همانند HTC Vive، Oculus Rift و وی آر پلی استیشن هستند و دسته دیگر هدست های مبتنی بر اسمارت فون همانند Cardboard گوگل یا Gear VR سامسونگ محسوب می گردند.

در حال حاضر اطلاعاتی در مورد اینکه محصول آتی کمپانی تایوانی مورد بحث به کدام دسته تعلق دارد، در دست نیست اما شاید به زودی بیشتر از آن آگاه شویم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی