ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینستاگرام برای حفظ امنیت کاربران تائید دو مرحله ای را به بخش لاگین اضافه کرد

هر چه بر محبوبیت اینستاگرام افزوده می گردد، تعداد افراد مشهور و شناخته شده ای که به سمت آن روانه می گردند نیز بیشتر شده و به دنبال آن هم بر تعداد هکرهایی که قصدشان ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۵

هر چه بر محبوبیت اینستاگرام افزوده می گردد، تعداد افراد مشهور و شناخته شده ای که به سمت آن روانه می گردند نیز بیشتر شده و به دنبال آن هم بر تعداد هکرهایی که قصدشان ورود بی اجازه به اکانت این هنرمندان است نیز افزوده می گردد.

در این راستا بد نیست بدانید اشتراک برخی از این افراد شناخته شده مورد هجوم سارقان اینترنتی قرار گرفته و به واسطه آن به صورت موقت امکان دسترسی به حساب کاربری خود را از دست داده بودند. اما شبکه اجتماعی مورد بحث امروز اعلام نموده که در این رابطه تمهیداتی اندیشیده تا از این پس امنیت کاربران خود را بیش از پیش تضمین نماید.

همان طور که شاید بدانید، تا به امروز برای ورود به اینستاگرام فقط باید نام کاربری و پسورد خود را وارد می کردید اما از امروز، اینستاگرام تائید دو مرحله ای را به حساب های کاربری افزوده است.

با استناد به خبری که وب سایت TechCrunch منتشر نموده، شبکه اجتماعی مورد بحث برای شناسائی هویت اصلی کاربر، تائید به واسطه شماره تلفن همراه را به آن اضافه کرده. به این ترتیب، هر زمانی که قصد لاگین به حساب کاربری خود را داشته باشید، یک پیام کوتاه که حاوی یک است برای شما ارسال خواهد گشت و فقط به واسطه وارد نمودن آن قادر خواهید بود وارد حساب کاربری خود بشوید.

با اینکه افزودن این مرحله ی امنیتی به اکانت اینستاگرام بسیار عالی و کاربردی است اما از اهمال این شرکت در طول سال های گذشته هم حکایت دارد زیرا شرکت های دیگری همانند فیس بوک چنین قابلیتی را 5 سال پیش به کاربران خود ارائه داده بودند و شبکه عکس محور مورد بحث تازه اکنون دست به کار شده.

در آخر هم باید یادآوری نمائیم اینستاگرام گفته که این قابلیت به تدریج برای کاربران عرضه خواهد گشت، بنابراین به محض دریافت این امکان از آن استفاده نمائید تا مورد هجوم هکرها قرار نگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mm
    Mm | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

    سلام یک ""کد"" هست.کد رو جا انداختین
    ___________

    یه چیزی هم کلی بگم،تشکر میکنم از سایت دیجیاتو ،خواستم بگم که این وبسایت نظراتش نسبت به وبسایت همسایه زوم.....کمتره،علتش بازدید کمتر نیست ، ولی چون اینقد بی نقص،عالی،سریع و تکمیل خبر هارو میزارین ادم اصن وقت نمیکنه کامل خبرهارو بخونه چه برسه به کامنت منظورم اینه که، عالی پیش میرید،موفق باشید.

مطالب پیشنهادی