ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی سه تبلت جدید از خانواده اکسیژن کمپانی Archos در MWC

در آستانه نزدیک شدن به کنگره جهانی موبایل، شرکت فرانسوی Archos در نظر دارد از سه تبلت جدید رونمائی نماید که هر سه آنها مبتنی بر نسخه مارشملو اندروید و عضو خانواده Oxygen هستند. تبلت ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

در آستانه نزدیک شدن به کنگره جهانی موبایل، شرکت فرانسوی Archos در نظر دارد از سه تبلت جدید رونمائی نماید که هر سه آنها مبتنی بر نسخه مارشملو اندروید و عضو خانواده Oxygen هستند.

تبلت های مورد بحث در سه اندازه 7، 8 و 10.0 اینچی و به ترتیب با نام های اکسیژن 70، اکسیژن 80 و 101b Oxygen معرفی خواهند گشت. در حال حاضر تنها اطلاعاتی که در رابطه با آنها وجود دارد این است که همگی آنها فارغ از اندازه نمایشگر، مشخصات واحدی خواهند داشت و هر سه مدل با چیپست 8 هسته ای و 64 بیتی MT8163 مدیا تک با فرکانس 1.3 گیگاهرتزی، پردازنده گرافیکی Mali 720 MP2 و دو گیگابایت رم همراه هستند.

همچنین این تبلت های سه گانه فقط 16 گیگابایت حافظه داخلی دارند و متاسفانه از کارت حافظه میکرو اس دی نیز پشتیبانی نمی کنند تا بتوان این ظرفیت را افزایش داد. با این ویژگی ها باید گفت این دستگاه ها برای افرادی مناسب خواهند بود که انتظار چندانی از تبلت ندارند و فقط برای انجام کارهای ساده همانند گوش کردن به موسیقی یا کارهای روزمره به سراغ آن می روند.

در مورد اتصالات آن نیز بد نیست یادآوری نمائیم که امکان استفاده از سیم کارت را ندارند اما وای فای، بلوتوث 4.0 و GPS در آنها گنجانده شده.

بر اساس شنیده ها تبلت Oxygen 70 با باتری 3 هزار میلی آمپر ساعتی، اکسیژن 80 با نمونه ی 4500 میلی آمپر ساعتی و بزرگ ترین تبلت یعنی 101b با باتری 6 هزار میلی آمپر ساعتی همراه خواهند بود و رزولوشن نمایشگر هر سه آنها نیز WUXGA یعنی 1200×1920 پیکسلی است و از آنجا که این دستگاه ها برای استفاده های عمومی طراحی گشته اند، باتری هایشان برای زمان طولانی شارژ خواهند داشت.

اگر اخبار منتشر شده صحت داشته باشند، این تبلت ها در ماه می و با قیمت های 111، 145 و 200 دلاری به بازار عرضه می گردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی