ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل های HTC در پایان سال جاری امن تر خواهند شد

سازندگان موبایل های اندرویدی تلاش می کنند تا از هم متمایز باشند و محصولاتی برتر تولید کنند. در این بین تلاش شرکت اچ تی سی همواره در همین زمینه مشهود بوده است؛ شرکتی که با موبایل های ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

سازندگان موبایل های اندرویدی تلاش می کنند تا از هم متمایز باشند و محصولاتی برتر تولید کنند. در این بین تلاش شرکت اچ تی سی همواره در همین زمینه مشهود بوده است؛ شرکتی که با موبایل های One M7 و M8 طراحی زیبا و خاصی را به ارمغان آورد و قابلیت های ویژه ای همچون اسپیکرهای BoomSound به آنها بخشید.

اکنون همین کمپانی تایوانی خبر می دهد که تا پایان سال یک ویژگی دیگر را به موبایل هایش خواهد افزود. HTC می گوید همکاری اش با شرکت Keeper Security را آغاز کرده و از انتهای سال جاری، قرار است نرم افزار Password Manager آن را بر روی موبایل های خود به شکل پیش فرض نصب کرده و به دست کاربر برساند.

pk-a (1)-w600

این اپلیکیشن به کاربر کمک خواهد کرد تا بتواند لیستی از نام های کاربری و پسوردهایش را در آن ذخیره کرده و مورد استفاده قرار دهد. یکی دیگر از مزایای اپلیکیشن مورد بحث این است که خودش به شما پسوردهایی را پیشنهاد کرده و آنها را ذخیره می کند.

البته هنوز مشخص نیست که نسخه رایگان این اپ در موبایل های اچ تی سی قرار خواهد گرفت یا نسخه کامل. با استفاده از اپلیکیشن مورد اشاره زمانی که یک وب سایت یا اپلیکیشن دیگر از شما نام کاربری و گذرواژه تان را می خواهد، Keeper فعال شده و اطلاعات را در خود ذخیره می کند. در دفعات بعدی Password Manager به شما پیشنهاد خواهد کرد تا خودش مدیریت پسورد اپلیکیشن یا وب سایت را بر عهده گیرد.

Paavan Avadhanula، یکی از مدیران شرکت اچ تی سی در خصوص این همکاری می گوید:

«فراهم آوردن امنیت در دستگاه ها برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. همکاری با شرکت Keeper باعث می شود تا مشتریان ما بتوانند با امنیت بالاتری از محصولات مان استفاده کرده و مدیریت پسوردهایشان را نیز به شکل ساده تری انجام دهند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی