ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

از جزییات اولین بسته الحاقی و سیزن پس فال آوت 4 رونمایی شد

کمپانی بتسدا به تازگی جزییات جدیدی از اولین بسته الحاقی بازی تحسین شده فال آوت 4 (بررسی دیجیاتو) منتشر کرده و از قمت سیزن پس آن رونمایی کرده است. بتسدا ضمن انتشار این خبر، اعلام ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

کمپانی بتسدا به تازگی جزییات جدیدی از اولین بسته الحاقی بازی تحسین شده فال آوت 4 (بررسی دیجیاتو) منتشر کرده و از قمت سیزن پس آن رونمایی کرده است. بتسدا ضمن انتشار این خبر، اعلام نموده که در طرفداران فال آوت 4 در سال 2016، به محتویات اضافه ای به ارزش 60 دلار دست خواهند یافت که خود با قیمت یک بازی کامل برابر است.

در پایین اطلاعات مربوط به نخستین بسته الحاقی بازی و نیز بسته های اضافه ای که تا ماه مه عرضه خواهد شد قابل مشاهده است:

بسته الحاقی Automatron - قیمت: 10 دلار - عرضه: مارس (اسفند یا فروردین)

  • یک مکانیک مرموز، لشکری از ربات های شیطان صفت را در محیط Commonwealth رها کرده است که از جمله آن ها می توان به ربات Robobrain اشاره کرد. گیمر می تواند این ربات ها را شکار کرده و از اجزای بدنه آن ها برای ساخت ربات همراه مخصوص به خود بهره ببرد. صدها حالت مختلف برای شخصی سازی ربات در نظر گرفته و حتی می توان رنگ و صدای ربات همراه را نیز انتخاب نمود.

بسته الحاقی Wasteland Workshop - قیمت: 5 دلار - عرضه: آوریل (فروردین یا اردیبهشت)

  • به کمک بسته Wasteland Workshop می توان به طراحی و ساخت قفس های بزرگی با هدف شکار موجودات زنده پرداخت؛ از غارتگران گرفته تا حیوانات جهش یافته Deathclaw. گیمر می تواند این موجودات زندانی شده را تربیت کند و یا آن ها را برای تفریح در مقابل یکدیگر قرار دهد تا بجنگند! بسته Wasteland Workshop هم چنین امکانات شخصی سازی جدیدی برای شخصیت اصلی با خود به همراه می آورد.

بسته الحاقی Far Harbor - قیمت: 25 دلار - عرضه: مه (اردیبهشت یا خرداد)

  • پروزنده ای جدید از آژانس کارآگاهی ولنتاین سبب می شود تا گیمر به دنبال خانمی جوان بگردد و از راز کلونی وی پرده بردارد. بخش های جدیدی به نقشه اضافه می شوند و بازیکن به لوکیشن های جدیدی چون جزیره ای مرموز به نام Far Harbor دسترسی خواهد یافت؛ جزیره ای که به دلیل تشعشعات هسته ای، به جولانگاهی برای موجودات جهش یافته تبدیل شده است. بتسدا می گوید که Far Harbor بزرگترین نقشه ای است که آن ها در قالب بسته الحاقی عرضه کرده اند و پر است از ماموریت ها و انتخاب های مختلف.

سیزن پس فال آوت 4 در حال حاضر 29.99 دلار قیمت دارد و همین قیمت تا یکم ماه مارس (11 اسفند) باقی خواهد ماند. اما بعد از آن، مخاطبان برای خریداری سیزن پس، باید مبلغ 49.95 دلار را بپردازند. بنابراین فعلا بهترین موقعیت ممکن برای خریداری مجموعه کامل بسته های الحاقی فال آوت 4 به شمار می رود.

در هفته های آتی قرار است بتسدا فاز بتای محتویات الحاقی جدید را روی پلتفرم های پی سی و کنسول های نسل هشتم برگزار کند. از طریق وب سایت رسمی بتسدا می توان نسبت به ثبت نام برای این فاز بتا ثبت نام کرد. بتسدا اعلام کرده که کاربران به صورت تصادفی انتخاب می شوند و برای تجربه محتویات اضافه فاز بتا نیازی به پرداخت مبلغی بیشتر نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • نیما
    نیما | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

    جالبه خخخ خیلی جالبه اینا بسته های الحاقیشون رو بخش افلاین گذاشتن دمشون گرم مثل کال اف دیوتی خودشونو نمیکشن واسه بخش آنلاین...البته واسه ما ایرانیا که زیاد فرق نمیکنه چون با هیچکدومش نمیتونیم فعلا کار کنیم تا ببینم کی بالاخره سونی ایرانو از تحریم دراره

  • داود
    داود | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

    بازیه خوبیه ولی باگ داره.الان من تو یک ساختمون گیر کردم و به هیچوجه هم نمیتونم ازشبیرون بیام

مطالب پیشنهادی