ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بازی جدید سازندگان کلش آو کلنز برای پلتفرم اندروید منتشر شد

کمپانی سوپرسل شهرت زیادی از ساخت دو عنوان کلش آو کلنز و Boom Beach به دست آورد. بازی کلش آو کلنز تا به امروز بین 100 تا 500 میلیون بار از استور گوگل پلی دریافت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۸

کمپانی سوپرسل شهرت زیادی از ساخت دو عنوان کلش آو کلنز و Boom Beach به دست آورد. بازی کلش آو کلنز تا به امروز بین 100 تا 500 میلیون بار از استور گوگل پلی دریافت شده و درآمدی کلان نصیب سازندگان خود کرده است. چندی پیش کمپانی سوپرسل از بازی جدید خود به نام Clash Royale رونمایی کرد و اوایل بهمن ماه، این عنوان برای پلتفرم iOS منتشر شد.

اما حالا و بعد از گذشت بیش از یک ماه، بالاخره نوبت به دارندگان موبایل های اندروید رسیده تا Clash Royale را تجربه کنند. کلش رویال، تا حدودی با آنچه که پیش از این از بازی های سوپرسل دیده ایم متفاوت است. کلش رویال طبق معمول از بازی های آنلاین چندنفره پشتیبانی می کند و گیمرها به صورت همزمان به رقابت با یکدیگر می پردازند.

هر بازیکن، دو برج و یک قلعه در اختیار دارد و باید از آن ها در مقابل حملات دیگری محافظت کند. هدف نهایی این است که ضمن دفاع از قلعه خود، نیروی نظامی تربیت کرده و به ساختمان های بازیکن مقابل حمله کنید. هرکسی که زودتر از دیگری قلعه حریف خود را نابود کند، برنده بازی خواهد بود.

البته مکانیک های گیم پلی بازی تا حدودی پیچیده تر از این اند. در واقع گیمر می تواند تجهیزات خود را شخصی سازی کرده و به روش های گوناگون با حریف مبارزه کند. در کل، کلش رویال روندی بسیار ساده و در عین حال سرگرم کننده دارد که نوید موفقیت های بیشتر از سوی کمپانی خلاق سوپرسل را می دهد.

Clash Royale

Clash Royale

سازنده: Supercell قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 84 مگابایت زبان:

باید توجه داشت که بازی کلش رویال فعلا در کشورهای خاصی در دسترس است و امکان دانلود آن هنوز از طریق گوگل پلی در کشور ایران مقدور نیست. برای دانلود فایل APK بازی می توانید از این لینک استفاده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

    حجمش 84 مگابایته

  • بهنام
    بهنام | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

    اصلا خوب نبود..بچه بازی بود هم گیم پلی هم گرافیکش..این همه تبلیغ کردن براش :|

  • جهان
    جهان | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

    جذابیتش تو اینه که فقط شکلک تو وسط حمله بفرستی مثلا یه برج طرفو زدی یه شکلک خنده بزاری که هارهار میخنده وقتی هم برجتو زدن خشم که نمیدونم چی میگه خخخ مزه اصلیش همینه وگرنه ن جذابیتش زیاد نیس

مطالب پیشنهادی