ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ثبت نام در سرویس جدید میان پلتفرمی نینتندو آغاز شد

نینتندو چند ماه پیش، همزمان با نمایش بازی موبایل Miitomo، از سیستم جدیدی برای برقراری ارتباط میان کاربران خود پرده برداشت که نقش پر رنگ تر آن را احتمالا در کنسول NX شاهد خواهیم بود. ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۵

نینتندو چند ماه پیش، همزمان با نمایش بازی موبایل Miitomo، از سیستم جدیدی برای برقراری ارتباط میان کاربران خود پرده برداشت که نقش پر رنگ تر آن را احتمالا در کنسول NX شاهد خواهیم بود. حالا اما عضویت در این سرویس آغاز شده و کاربران می توانند ثبت نام انجام دهند.

عضویت در این سیستم به چندین طریق صورت می پذیرد. پیش از هر چیزی، اگر Nintendo Network ID داشته باشید از همان طریق می توانید ثبت نام نموده یا با اکانت فیسبوک، توییتر و گوگل این عمل را انجام دهید. در هر صورت، ثبت نام به صورت کاملا انتخابی هم انجام می پذیرد.

اگر به اسامی خاصی علاقه دارید و هیچ وقت فرصت نیافتید تا با آن اسامی مستعار در شبکه ای نام خود را ثبت کنید، حالا فرصت مهیا شده تا در دسته اولین افرادی باشید که اکانت جدید نینتندو را ثبت می کنند، بدون آنکه لازم باشد از اسم های عجیب و غریب استفاده کنید.

برای ثبت نام کافی است به وبسایت نینتندو مراجعه کرده و فرم ثبت نام را پر نمایید. پس از ثبت اطلاعات، ایمیل تاییدی برای شما ارسال شده که حاوی 4 رقم است. با وارد کردن این ارقام اکانت شما آماده استفاده می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی