ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش «آیپد» در سه ماه جاری به پایین ترین حد خود می رسد

دوره سه ماهه فعلی که از ابتدای ژانویه تا انتهای ماه مارس است، مقطع زمانی بسیار مهمی برای اپل به شمار می رود چراکه بر اساس تحلیل های مختلف و اذعان خود تیم کوک، در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۱۵

دوره سه ماهه فعلی که از ابتدای ژانویه تا انتهای ماه مارس است، مقطع زمانی بسیار مهمی برای اپل به شمار می رود چراکه بر اساس تحلیل های مختلف و اذعان خود تیم کوک، در همین دوره اپل برای اولین بار با توقف رشد تقاضا برای آیفون رو به رو خواهد شد و این اولین باریست که چنین اتفاقی در طول عمر این تلفن هوشمند رخ می دهد.

اما جدا از همین مسئله، نباید آیپد ها را نیز نادیده گرفت. محصولاتی که تقاضا برای آنها مدت ها پیش با کاهش رو به رو شده بود اما اکنون خبر می رسد در طول همین سه ماه، اپل با کاهش تقاضای بی سابقه برای آیپد مواجه خواهد شد.

«دیجی تایمز» برآورد می کند که اپل در سه ماهه جاری به احتمال زیاد قادر به فروش ۹.۸ میلیون تبلت آیپد خواهد بود که در قیاس با سه ماهه گذشته مشمول ۳۹.۱ درصد کاهش و در مقایسه با سه ماهه اول سال ۲۰۱۵ با ۲۰ درصد کاهش رو به رو شده است.

این منبع همچنین برآورد می کند که در سه ماهه نخست سال میلادی جاری، به طور کلی ۴۶.۶ میلیون دستگاه موبایل هوشمند به فروش می رسد. همین رقم هم با ۸.۶ درصد کاهش در مقایسه با مقطع زمانی مشابه در سال پیش رو به رو بوده. این نشریه می گوید که در سه ماهه نخست سال جاری که اکنون در آن به سر می بریم، اپل فروشنده ۲۱ درصد از تبلت ها به شکل جهانی خواهد بود در حالی که سامسونگ با ۱۴ درصد، لنوو با ۷.۲ درصد و آمازون با ۵.۸ درصد رتبه های بعدی را به دست آورده اند.

در این میان گفته شده اندازه نمایشگر ۷ اینچ، با ۳۵.۴ درصد، پرطرفدارترین سایز نمایشگر در میان تبلت ها خواهد بود. رتبه دوم به اندازه ۷.۹ اینچ می رسد که می توانیم آیپد مینی را در این دسته بندی مشاهده کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali
    ali | ۲۸ بهمن ۱۳۹۴

    اینطور که معلومه فبلتها بلای جون تبلتها شدن به شخصه اگه بخوام تبلت بالای سایز ۱۰ اینچ بگیرم فقط سراغ نوت بوکها یا هیبریدی یا شاخش سرفیس پرو میرم

مطالب پیشنهادی