ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مدیرعامل گیم استاپ: پلی استیشن وی آر پاییز عرضه می شود

مدیرعامل گیم اسپات اخیرا در گفتگو با Fox Business، ناخواسته از تاریخ احتمالی عرضه هدست واقعیت مجازی سونی به بازار خبر داد. پاول راینز در گفتگوی خود گفت که پاییز سال 2016، انتظار دارد تا ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۰:۱۵

مدیرعامل گیم اسپات اخیرا در گفتگو با Fox Business، ناخواسته از تاریخ احتمالی عرضه هدست واقعیت مجازی سونی به بازار خبر داد. پاول راینز در گفتگوی خود گفت که پاییز سال 2016، انتظار دارد تا فروشگاهش برای ارائه PlayStation VR آماده شده باشد.

مجری برنامه از راینز در مورد علاقه اش به هدست های واقعیت مجازی پرسید و وی در پاسخ گفت: «در حال حاضر برای عرضه محصولات بزرگ حوزه واقعیت مجازی آماده می شویم.» و طبیعتا منظور وی از این سه، آکیلس ریفت، اچ تی سی وایو و پلی استیشن وی آر است.

گیم استاپ این روزها در حال «مذاکره» با دو کمپانی HTC و Oculus VR است تا سند جزئیات و نحوه فروش هدست های شان را از طریق استورهای زنجیره ای گیم استاپ تنظیم نماید اما وی صراحتا در مورد پلی استیشن وی آر گفت: «ما محصول سونی را پاییز امسال عرضه می کنیم.»

وبسایت Polygon نیز در ایمیلی به این شرکت در خصوص صحت گفته های مدیرعامل، جویای حقیقت شد و در پاسخ از سخنگوی شرکت شنید: «برای شفاف سازی، سونی هنوز تاریخ عرضه ای برای پلی استیشن وی آر اعلام نکرده، هر زمان که عرضه شود، از فناوری ای که بازی ها را تغییر خواهد داد شگفت زده خواهیم شد.»

اگر گفته های راینز حقیقت داشته باشند، یعنی سونی PlauStation VR را قرار است با تاخیر به بازار عرضه کند. آخرین بار، این شرکت ژاپنی اعلام داشت که هدست نام برده تا آخر بهار یا به عبارتی انتهای نیمه اول سال عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی