ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

گرگ تنها؛ معرفی بازی اکشن LONEWOLF

تمام تک تیراندازهای تاریخ، چه خوب و چه بد در یک ویژگی با هم مشترک بوده اند: تنهایی. مثل گرگی در کمین شکار، ساعت ها منتظر می نشینند، تک تک حرکات طعمه را آنالیز می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

تمام تک تیراندازهای تاریخ، چه خوب و چه بد در یک ویژگی با هم مشترک بوده اند: تنهایی. مثل گرگی در کمین شکار، ساعت ها منتظر می نشینند، تک تک حرکات طعمه را آنالیز می کنند و در لحظه مناسب ماشه را می کشند.

LONEWOLF شما را در فضایی نئو-نوآر با ماجراهای یک تک تیرانداز کارکشته همراه می کند؛ قاتلی حرفه ای که قسم خورده برای رسیدن به هدفش هیچ جنبنده ای را زنده نگذارد.

screen640x640 (1)

داستان LONEWOLF در فضایی نئو-نوآر و تاریک روایت می شود. قهرمان مرموز بازی یک تک تیرانداز حرفه ایست که برای ورود به سازمانی به نام Assembly تلاش می کند، و مجوز ورودش به این سازمان چیزی به غیر از کشتن نیست.

معمولا بازی های اکشن این چنینی در موبایل، داستان عمیقی ندارند و بعضی توسعه دهندگان اصلا زحمت نوشتن یک خط دیالوگ را هم برای محصول شان به خود نمی دهند! اما اوضاع در LONEWOLF این گونه نیست؛ داستان مرموز بازی در کات سین های کمیک استریپ مانند فوق العاده جذابی روایت می شود که همگی با دست طراحی شده اند.

این فضاسازی خوب برای درخشش و خودنمایی، مطمئنا به یک گرافیک و گیم پلی سطح بالا احتیاج دارد و باید گفت که استودیوی مطرح FDG به خوبی از پس این موضوع برآمده. بازی را از زاویه اول شخص تجربه می کنید، گاهی از چشمی دوربین و گاهی مثل شوترهای کنسولی همچون کال آو دیوتی.

screen640x640

توسعه دهنده بازی برای طراحی محیط و کاراکترها، سبک گرافیکی سل شید را به کار گرفته تا هم جزئیات در سطحی قابل قبول باشند و هم حجم بازی خیلی بالا نرود. LONEWOLF در مجموع 30 مأموریت دارد که به اتمام رساندنشان حداقل 5 ساعت زمان می خواهد، البته نکته نا امیدکننده اینجاست که برای تجربه کامل بازی چند دقیقه پس از اجرا باید با پرداخت هزینه به نسخه کامل ارتقایش دهید.

با این وجود، اگر قرار باشد این ماه فقط یک بازی پولی را خریداری کنید،‌ مطمئنا LONEWOLF می تواند یکی از گزینه های خوبتان باشد. بیشتر از این توضیح نمی دهیم، خودتان تریلر بازی را ببینید و در مورد خریدتان تصمیم بگیرید:

[لینک کمکی برای گوگل پلی]

LONEWOLF

LONEWOLF

سازنده: FDG Mobile Games GbR قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 88.1 / 69 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محسن
    محسن | ۲۸ بهمن ۱۳۹۴

    کاشکی برا ویندوز 10 منتشر میکردن

مطالب پیشنهادی