ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

احتمال رونمایی از لپ تاپ هوآوی در نمایشگاه بارسلون
تکنولوژی

اشاره آشکار مدیران ارشد هوآوی به احتمال معرفی لپ تاپ MateBook در کنگره جهانی موبایل

مدت زیادی است که اخبار و شایعات فراوانی در خصوص اراده شرکت هوآوی برای ورود به بازار رایانه های رومیزی به گوش می رسد. این حرف و حدیث ها درست از زمانی آغاز شد که این ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۰:۴۵

مدت زیادی است که اخبار و شایعات فراوانی در خصوص اراده شرکت هوآوی برای ورود به بازار رایانه های رومیزی به گوش می رسد.

این حرف و حدیث ها درست از زمانی آغاز شد که این کمپانی مطرح چینی نام تجاری MateBook را به ثبت رسانید و این طور برداشت شد که آنها به دنبال تولید یک لپ تاپ هستند. لپ تاپی  که بعدتر شایع شد قرار است از بوت دوگانه برخوردار باشد.

حالا و با نزدیک شدن به زمان آغاز نمایشگاه MWC ۲۰۱۶ در شهر بارسلون اسپانیا، اشارات و نشانه های بیشتری از طرف خود هوآوی در اختیار دنبال کننده های اخبار قرار گرفته است.

همین چند روز پیش بود که یک پوستر تبلیغاتی از طرف شرکت چینی انتشار یافت که در آن اشاره ای غیر مستقیم به MateBook شده بود. حالا هم دو مدیر ارشد این شرکت در پیام هایی به طور تلویحی به قصدشان برای رونمایی از محصولی جدید در حوزه رایانه های رومیزی اشاره کرده اند.

مدیر ارشد واحد مشتریان تجاری این شرکت به تازگی متنی را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده و در آن بیان داشته پی سی ها، تبلت ها و تلفن های هوشمند هرگز جایگزین یکدیگر نیستند،‌ اما با این وجود هرسه آنها در برخی کاربردها اشتراک دارند. او همچنین بیان داشته که شرکت متبوعش به تولید ابزارهای هوشمند جدید برای افزایش رضایتمندی مشتریانش ادامه می دهد.

در همین راستا آقای Chengdong هم به عنوان مدیرعامل هوآوی پیامی را منتشر کرده و در آن آورده که «صنعت PC نیاز به تزریق جان تازه ای دارد» او منظور خود از این «تزریق جان تازه» را نوآوری و تولید ابزارهای بدیع بیان کرده است.

در هر حال باید تا آغاز MWC 2016 و مراسم رسمی هوآوی منتظر ماند و دید آیا تمام این اشاره های غیر مستقیم به معرفی اولین لپ تاپ این شرکت چینی منجر خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی