ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن گالری عکس محبوب Everalbum برای اندروید منتشر شد

اپ Everalbum، یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های گالری عکس iOS امروز بالاخره برای پلتفرم اندروید منتشر شد. Everalbum می تواند عکس های موجود در حافظه، گوگل فوتوز، فیسبوک و اینستاگرام را در یک صفحه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

اپ Everalbum، یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های گالری عکس iOS امروز بالاخره برای پلتفرم اندروید منتشر شد. Everalbum می تواند عکس های موجود در حافظه، گوگل فوتوز، فیسبوک و اینستاگرام را در یک صفحه گردآوری کرده و آنها را بسته به زمان ثبت و آلبوم به صورت خودکار سازماندهی کند.

اپ مورد بحث یک بخش جداگانه برای ویدئوها هم دارد و می تواند تماشای تصاویر را برای کاربر به کاری ساده و لذت بخش تبدیل کند. اندرو دودم، یکی از مؤسسان Everalbum در مورد این اپ می گوید:" این اپلیکیشن برای سازماندهی، جمع آوری و معنا بخشیدن به تصاویر شماست؛ برای یافتن مهم ترین لحظات زندگی است و راهی آسان برای سازماندهی آنها پیش پایتان می گذارد."

وی در ادامه می گوید:" Everalbum نسبت به سرویس های فضای ابری محصول متفاوتی است، و من تصور می کنم که به همین خاطر تاکنون در بازار با استقبال خوبی مواجه شده."

از قابلیت های جالب و کاربردی این اپ می توان به بخش تصاویر محبوب، انیمیشن های کوتاه تحت عنوان Flipbook و قابلیت Throwbacks اشاره کرد که مثل فیسبوک، تصاویر قدیمی را برای تجدید خاطرات به معرض دید کاربر می گذارد.

Everalbum را می توانید به رایگان دانلود کنید، اما برای دسترسی به امکانات پیشرفته اش همچون فضای نامحدود برای ذخیره تصاویر HD و بارگذاری ویدئو، می بایست در برنامه Everalbum Plus مشترک شوید که ماهیانه 10 دلار هزینه برایتان در پی خواهد داشت.

Everalbum

Everalbum

سازنده: .Everalbum Corp قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 51.7 / 7.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی