ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توئیتر امکان ضبط و اشتراک گذاری ویدئو را به بخش «Direct Message» اضافه کرد

توئیتر امروز قابلیت جدید دیگری را به پلتفرم شبکه اجتماعی اش اضافه کرده است. در کنار پشتیبانی از تصاویر گیف، حالا می توانید در پیام های دایرکت توئیتر به ضبط ویدئو و اشتراک گذاری آنها با مخاطبین ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۵

توئیتر امروز قابلیت جدید دیگری را به پلتفرم شبکه اجتماعی اش اضافه کرده است. در کنار پشتیبانی از تصاویر گیف، حالا می توانید در پیام های دایرکت توئیتر به ضبط ویدئو و اشتراک گذاری آنها با مخاطبین تان اقدام کنید.

با این کار، توئیتر در تلاش است تا بخش پیام های دایرکت را به دیگر اپلیکیشن های مستقل چت و گفتگو شبیه کند. سال گذشته، کمپانی مورد بحث امکان اشتراک گذاری توئیت ها را در پیام های دایرکت فراهم کرد، و به کاربرانش اجازه داد تا پیام هایی تا سقف 10 هزار کلمه را از همین طریق با یکدیگر رد و بدل نمایند.

گفتنی است که تیم پشتیبانی توئیتر، اضافه شدن این قابلیت را از طریق حساب کاربری Support@ به اطلاع کاربران این شبکه اجتماعی رسانده. از امروز، امکان اشتراک گذاری و ضبط ویدئو در پیام های دایرکت برای کلیه کاربران iOS و اندروید در سراسر دنیا فراهم شده است.

البته کاربران نسخه تحت وب توئیتر با اینکه قادر به تماشای ویدئوهای اشتراک گذاری شده هستند، اما نمی توانند با استفاده از وب کم پیام های ویدئویی ضبط کنند.

این قابلیت جدید شاید برای شبکه اجتماعی با سابقه ای همچون توئیتر چندان عظیم و انقلابی نباشد، اما نمایانگر توجه کمپانی به پیام های دایرکت به عنوان یک سرویس و فراتر از آن، یک پلتفرم مستقل است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی