ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توئیتر با همکاری Giphy و Riffsy، قابلیت جستجوی بومی تصاویر گیف را به پلتفرم خود آورد

جستجوی بومی تصاویر گیف، این روزها به ویژگی مهمی در اپلیکیشن های پیام رسان همچون فیسبوک مسنجر و تلگرام تبدیل شده، به همین خاطر توئیتر هم تصمیم گرفته تا با ارائه این قابلیت در پلتفرمش از قافله ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۵

جستجوی بومی تصاویر گیف، این روزها به ویژگی مهمی در اپلیکیشن های پیام رسان همچون فیسبوک مسنجر و تلگرام تبدیل شده، به همین خاطر توئیتر هم تصمیم گرفته تا با ارائه این قابلیت در پلتفرمش از قافله عقب نماند. کمپانی مورد بحث اعلام کرده که از امروز، دکمه GIF در دسترس کاربران نسخه تحت وب و اپلیکیشن های iOS و اندروید توئیتر قرار گرفته است.

با اشاره روی این آیکن، می توانید با تایپ کلیدواژه ها به جستجوی تصاویر گیف بپردازید و آنها را با یک اشاره ضمیمه توئیت ها یا پیام های دایرکت خود کنید. گفتنی است که توئیتر برای ارائه این قابلیت، از آرشیو قدرتمند تصاویر متحرک وبسایت های Riffsy و Giphy بهره می گیرد.

آیکن GIF را می توانید در قسمت نوشتن توئیت و مابین دکمه های افزودن عکس و نظرسنجی مشاهده کنید. توئیتر پیش بینی کرده که این قابلیت در مدت زمان کوتاهی بسیار فراگیر خواهد شد. بنابر اعلام کمپانی، کاربران توئیتر فقط در سال گذشته بیش از 100 میلیون تصویر گیف را به توئیت هایشان افزوده اند که رقم قابل توجهی است.

گفتنی است که توئیتر امکان جستجوی تصاویر گیف را تنها چند هفته پس از اضافه شدن قابلیتی مشابه به اپ Tinder و چهار ماه پس از ارائه آن در فیسبوک مسنجر در اختیار کاربرانش قرار داده.

کمپانی هایی همچون Giphy معتقدند که این قابلیت در آینده، آنقدر فراگیر می شود که می توانند روزی به فروش گیف های تبلیغاتی به شرکت های تبلیغ کننده بپردازند. جالب است بدانید که کمپانی Giphy با وجود آنکه هنوز درآمدی ندارد، اما هفته گذشته به قیمت باورنکردنی 300 میلیون دلار ارزش گذاری شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی