ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتورولا محصولات پوشیدنی خود تحت عنوان VerveLife را به نمایش گذاشت

کمپانی Motorola Mobility امروز از برند جدیدی تحت عنوان VerveLife پرده برداشت که خط جدیدی از تجهیزات جانبی پوشیدنی را فرا می گیرد. موتورولا قصد دارد تا طی هفته آینده از محصولات VerveLife در کنگره ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

کمپانی Motorola Mobility امروز از برند جدیدی تحت عنوان VerveLife پرده برداشت که خط جدیدی از تجهیزات جانبی پوشیدنی را فرا می گیرد. موتورولا قصد دارد تا طی هفته آینده از محصولات VerveLife در کنگره جهانی موبایل بارسلون پرده برداری کند. با این حال، اکنون اطلاعات اندکی در دسترس است و می دانیم که تمامی این دستگاه ها با اندروید و iOS کار می کنند.

با VerveLoop شروع می کنیم، هدفون بلوتوثی که در برابر آب و عرق مقاوم است، وسیله ای که می تواند برای ورزشکارها بسیار مناسب باشد. اگر مدت زمان بسیاری را در طول روز می دوید و نمی توانید به تلفن های خود پاسخ ندهید، میکروفون موجود روی VerveLoop می تواند بسیار کارساز باشد. این هدفون ها بسیار سبک و کم وزن هستند.

VerveRider نیز هدفون بلوتوثی است که دور گردن قرار می گیرد (همانند LG Tone Pro و Samsung Level U) و عمر باتری 12 ساعته ای دارد. ورژن دیگری به نام VerveRider+ نیز وجود دارد که علاوه بر مقاومت در برابر آب و عرق، یک میکروفون داخلی هم برایش در نظر گرفته شده.

هدفون های تو گوشی VerveOne هم کاملا وایرلس هستند که همانند VerveRider، عمر باتری 12 ساعته دارند. ورژن پلاس آن ها در برابر آب و عرق مقاومت خواهد کرد.

محصول بعدی، VerveCam است، یک دوربین همراه برای فیلم برداری اما نه به اندازه GoPro حرفه ای. VerveCam می تواند تصاویر 2.5K با میزان 30 فریم برثانیه و زاویه دید 138 درجه را ضبط کند. همانند دوربین های دیگر این چنینی، با VerveCam هم می توانید استریم زنده به یوتوب از طریق WiFi داشته باشید.

در نهایت Verve Retrieve را داریم. یک GPS برای حیوانات خانگی بازیگوش که مرتبا گم می شوند. این دستگاه هم دارای استاندارد IP67 بوده و ضد آب است. تمامی این محصولات با اپلیکیشن موبایل Hubble که روی گوگل پلی استور و اپل اپ استور قرار گرفته کار می کنند. هنوز در مورد قیمت و تاریخ عرضه آن ها حرفی به میان نیامده است.

در ادامه می توانید تصاویر این محصولات را تماشا کنید:

ververetreiver

vervecam-4

vervecam-3

vervecam-2

verveones-1

verveones-2

verveones-3

vervecam-1

ververider-3

ververider-2

ververider-1

verveloop-3

verveloop

verveloop-2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • عماد
    عماد | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

    اون هدفون VerveOnes واقعا فوق العادست. ایده خیلی خوبه داره

مطالب پیشنهادی