ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی دوربین جدید EOS 80D DSLR
تکنولوژی

کانن و معرفی EOS 80D DSLR؛ دوربینی برای نیمه حرفه ای ها

کانن به عنوان یکی از دوربین سازان باسابقه دنیا،‌ امروز یک دوربین عکاسی نیمه حرفه ای جدید را به سبد محصولاتش اضافه کرد. دوربین EOS 80D DSLR آمده تا آماتورهای سطح بالا و عکاسان نیمه حرفه ای ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

کانن به عنوان یکی از دوربین سازان باسابقه دنیا،‌ امروز یک دوربین عکاسی نیمه حرفه ای جدید را به سبد محصولاتش اضافه کرد. دوربین EOS 80D DSLR آمده تا آماتورهای سطح بالا و عکاسان نیمه حرفه ای را به سمت خود جذب نماید.

این محصول جدید که جایگزین مدل 70D سال ۲۰۱۳ می شود، از یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی APS-C CMOS برخوردار است و پردازنده DIGIC 6 نیز وظیفه پردازش نهایی تصاویر آن را بر عهده دارد. با توجه به دارا بودن فوکوس خودکار cross-type (با ۴۵ نقطه همزمان) این دوربین می تواند به طور مستمر در هر ثانیه ۷ عکس را به ثبت برساند. ضمناً محدوده طبیعی ISO در این دوربین برابر با ۱۶۰۰۰ (۲۵۶۰۰ و ۵۲۰۰۰ در مدهای بالاتر) است.

مانند دیگر محصولات جدید کانن، EOS 80D نیز مجهز به WiFi و NFC است تا کاربر بتواند به راحتی عکس هایش را با گجت هایی چون لپ تاپ ها، موبایل های هوشمند و تبلت ها به اشتراک بگذارد. ضمن این که از همین طریق و با استفاده از نرم افزار اختصاصی در پلتفرم های iOS و اندروید، می تواند کنترل دوربین را از راه دور در دست گرفت.

دارا بودن یک نمایشگر LCD بسیار باکیفیت ۳ اینچی و جک هدفون ۳.۵ میلیمتری، این دوربین را به گزینه ای مناسب برای فیلمبرداری بدل می کند. به خصوص که می توان به وسیله آن تصاویری با کیفیت فول اچ دی و نرخ ۶۰ فریم در ثانیه را به ثبت رساند.

EOS 80D از باتری مشابه با نسل قبل خود بهره می برد، بنابراین می توان در آن از باتری دوربین های 70D هم استفاده کرد.

دوربین فوق مانند دیگر DSLR های کانن از کیفیت ساخت بالا و بدنه ای خوش دست و محکم ساخته شده. این دوربین ساز ژاپنی برای محصول جدید خود ابزارهای جانبی جذابی هم تدارک دیده است؛ یک آداپتور Power Zoom که قابلیت نصب لنزهای جدید EF-S را به ارمغان می آورد، و البته میکروفون استریوی DM-E1. هردوی این لوازم بیشتر برای کسانی مناسب است که قصد دارند از دوربین خود برای فیلمبرداری استفاده کنند.

طبق اعلام شرکت سازنده، دوربین EOS 80D از ماه آوریل و با قیمت ۱۲۰۰ دلار روانه بازار خواهد شد. البته در جعبه این دوربین لنزی وجود ندارد و شما می بایست لنز دلخواه را جداگانه تهیه کنید.

هنوز موعدی برای عرضه آداپتور و میکروفون مخصوص این دوربین اعلام نشده، اما برای تهیه آنها باید به ترتیب ۱۲۰ و ۲۵۰ دلار هزینه نمایید.

در ادامه می توانید تصاویر بیشتری از این دوربین جدید را ملاحظه کنید.

hr-80d-efs18-135-is-usm-topfront-cl-1 hr-80d-efs18-135-is-usm-top-cl-1 hr-80d-efs18-135-is-usm-pze1-topfront-cl-1 hr-80d-efs18-135-is-usm-bge14-3q-cl-1 hr-80d-efs18-135-is-usm-430exiiirt-topfront-cl-1 hr-80d-efs18-135-is-usm-3qflash-cl-1 hr-80d-efs18-55-is-stm-3qopen-cl-1 hr-80d-efs18-55-is-stm-3q-cl-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Reza Sohrabi
    Reza Sohrabi | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

    عالیه و لیسانس قیمتش خیلی بالاست 7 دی مارک 2 بهتره

    • قلی
      قلی | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

      لیسانس قیمت چیه اونوقت؟!
      80 دی ادامه سری 70 دی هست و 7 دی مارک 2 در کلاس دیگری ست, مقایسه شون کار درستی نیست.

مطالب پیشنهادی