ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کوالکام به صورت نامحسوس حضور اسنپدراگون 820 در پرچمدار بعدی ال جی را تائید کرد

در حالی که موتور آژانس های تبلیغاتی روشن شده و مرتبا شاهد نمایش های متعدد از سوی کمپانی های بزرگ هستیم. سامسونگ پشت سر هم ویدیوهایی برای مراسم یکشنبه اش منتشر می سازد و حالا ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۱:۴۵

در حالی که موتور آژانس های تبلیغاتی روشن شده و مرتبا شاهد نمایش های متعدد از سوی کمپانی های بزرگ هستیم. سامسونگ پشت سر هم ویدیوهایی برای مراسم یکشنبه اش منتشر می سازد و حالا اکانت توییتر کوالکام در توییتی جالب، حضور اسنپدراگون 820 را در G5 تایید می کند.

براساس شایعات پیشین، کاملا انتظار می رفت که چنین خبری بالاخره تایید شود و حالا پیش از شروع مراسم، کوالکام تلویحا به آن اشاره می کند. تصویر توییت را در زیر مشاهده می کنید:

LG-G5-Snapdragon-820

21 فوریه که در تصویر مشاهده می کنید، به تاریخ برگزاری کنفرانس ال جی در کنگره جهانی موبایل 2016، واقع در بارسلون اشاره دارد. با توجه به این پیغام، صراحتا می توان نتیجه گرفت که G5 به اسنپدراگون 820 مجهز شده است، چرا که ربات داخل تصویر، پیش از این در تصاویر تبلیغاتی ال جی برای G5 هم دیده شده بود.

هر ساله، ال جی از بهترین چیپ موجود در بازار برای تلفن همراه خود بهره می برد اما سال گذشته، LG G4 به دلیل اجتناب از مشکل تولید گرمای بیش از حد، به جای اسنپدراگون 810، از اسنپدراگون 808 برای G4 بهره برد. اما در حال حاضر مدل 820 جدیدترین و بهترین چیپ تولید شده توسط کوالکام است که مشکلات مدل قبلی را هم ندارد.

در کنار LG، گفته شده که ورژن آمریکای شمالی تلفن های سامسونگ گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج هم از چیپ مشابهی بهره می برند. بنابراین باید دید که کدام یک از پرچمداران اندرویدی قدرت بیشتری از خود نشان می دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ُShahrokh
    ُShahrokh | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

    جفتشون غولی هستن برا خودشون

مطالب پیشنهادی