ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استون مارتین برای تولید خودروی الکتریکی خود با فارادی فیوچر وارد همکاری شد

کمپانی انگلیسی استون مارتین که در زمینه تولید ماشین های لوکس فعالیت دارد چندی پیش قراردادی را با شرکت چینی LeEco که در زمینه تکنولوژی فعالیت دارد و همچنین استارتاپ فارادی فیوچر به امضا رساند. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

کمپانی انگلیسی استون مارتین که در زمینه تولید ماشین های لوکس فعالیت دارد چندی پیش قراردادی را با شرکت چینی LeEco که در زمینه تکنولوژی فعالیت دارد و همچنین استارتاپ فارادی فیوچر به امضا رساند.

براساس گزارشی که توسط رویترز منتشر شد، طرح مربوط به این توافق در جریان یک کنفرانس خبری در فرانکفورت آلمان منتشر شد و براساس آن، استون مارتین در حال ایجاد نوعی شرکت مشترک است تا یک خودروی تمام الکتریکی به زیبایی Rapide S بسازد.

این خودروی اسپورت چهار درب سال گذشته معرفی شد و بردی برابر با 321 کیلومتر دارد و قدرت موتورش هم برابر با 800 اسب بخار عنوان شده است. حالا استون مارتین تلاش دارد که با کمک این غول تکنولوژی و البته فارادی فیوچر خودروی الکتریکی اش را تا سال 2018 میلادی به بازار عرضه نماید.

اما شاید جالب ترین بخش این خبر، همکاری استون مارتین با فارادی فیوچر باشد که توسط شرکت LeEco تاسیس شده است و مدیرعامل آن یعنی Jia Yuenting اصلی ترین سرمایه گذارش است.

فارادی فیوچر در جریان CES امسال با معرفی ابرماشین Zerol نامش را در سر خط خبرها قرار داد اما مساله مهم در رابطه با این ماشین، نه طراحی بی نظیرش بلکه ساختار آن است.

این شرکت نوعی معماری پلتفرم متغیر (Variable Platform Architecture) را در Zerol معرفی کرد؛ پلتفرمی ماژولار ویژه خودروهای الکتریکی که گفته می شود می توان از آن در بسیاری از وسایل نقلیه بهره گرفت و از انواع شاسی بلندهای جمع و جور گرفته تا ماشین های اسپورت را در بر می گیرد.

این حقیقت که قرار است استون مارتین و LeEco با همکاری هم و البته مشارکت فارادی فیوچر به تولید خودروهای جدید بپردازند حکایت از آن دارد که به زودی شاهد استفاده از این معماری در محصولات آتی استون مارتین خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی