ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تولید ساعت های هوشمند مخصوص کودکان با پردازنده جدید کوالکام
تکنولوژی

شرکای جدید کوالکام و احتمال تولید ساعت های هوشمند بیشتر برای کودکان

هنوز چند هفته ای بیشتر از معرفی چیپست اسنپدراگون Wear 2100 که مخصوص گجت های پوشیدنی چون ساعت های هوشمند طراحی شده، نمی گذرد، اما در همین مدت کوتاه اخبار زیادی در خصوص آن به گوش ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

هنوز چند هفته ای بیشتر از معرفی چیپست اسنپدراگون Wear 2100 که مخصوص گجت های پوشیدنی چون ساعت های هوشمند طراحی شده، نمی گذرد، اما در همین مدت کوتاه اخبار زیادی در خصوص آن به گوش می رسد.

در جدیدترین این موارد شنیده شده که شرکت سازنده این چیپ مجتمع، یعنی کوالکام، قراردادهای جدیدی را با سه کمپانی کمتر شناخته شده برای تولید ابزارهای پوشیدنی به امضا رسانده است. نکته جالب قرادادهای فوق این است که دو شرکت از میان این سه کمپانی در زمینه تولید ساعت های هوشمند فعالیت می کنند.

شرکت اول کمپانی Infomark که در زمینه تولید ساعت-موبایل برای کودکان کار می کند. این ساعت ها دارای امکان برقراری تماس تلفنی و حتی تماس تصویری هستند.

Borqs کمپانی دیگریست که به پردازنده جدید کوالکام علاقه مند شده است. این شرکت هم در زمینه تولید ساعت های هوشمند برای کودکان و بزرگسالان فعالیت می کند.

اما از همه جالب تر قرار گرفتن کمپانی Compal در این فهرست سه تایی است، چرا که این شرکت هیچ سابقه ای در تولید ساعت های هوشمند و هیچ ابزار پوشیدنی دیگری ندارد، و بخش عمده فعالیت آن تولید سخت افزارهای مورد نیاز برای کمپانی های مشهوری چون دل و لنوو است.

با این همه نمی توان چنین نتیجه گرفت که شرکتی چون دل هم به فکر تولید ساعت هوشمند افتاده است. ضمن این که تولید انبوه چیپست  Wear 2100 نیز هنوز آغاز نشده، بنابراین خیلی زود است که انتظار عرضه محصولاتی مبتنی بر آن را در آینده خیلی نزدیک داشته باشیم.

در هر حال از اخبار فوق چنین برمی آید که قرار است در آینده شاهد تنوع بیشتری در تولید ساعت های هوشمند، به خصوص برای رده های سنی مختلف،‌ باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • firebird
    firebird | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

    ساعت کودکان اول باید خیلی ارزون باشه تا دزدها رو جلب نکنه. دوم اینکه مهمترین دلیل واسه خریدنش میتونه GPS امن باشه تا والدین بتونند فرزندشون رو ردیابی کنند.

مطالب پیشنهادی