ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت از رابط کاربری و قابلیت های جدید Outlook.com پرده برداشت

مایکروسافت که پیش نمایش اینترفیس جدید آتلوک دات کام را از ماه می سال گذشته آغاز کرده بود، امروز آن را به طور گسترده در اختیار عموم کاربرانش قرار داده است. کاربران جدیدی که از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

مایکروسافت که پیش نمایش اینترفیس جدید آتلوک دات کام را از ماه می سال گذشته آغاز کرده بود، امروز آن را به طور گسترده در اختیار عموم کاربرانش قرار داده است. کاربران جدیدی که از آمریکا در این سرویس ثبت نام کنند می توانند مستقیما وارد نسخه جدید شوند، اما کاربران قدیمی طی هفته های آتی می توانند به آن مهاجرت نمایند.

در آخرین نسخه آتلوک دات کام، 13 تم جدید به مجموعه تم های آن اضافه شده. این تم ها ظاهر آشنایی دارند، و بیشتر از همیشه نسخه دسکتاپ و ورژن ویندوز 10 اپلیکیشن آتلوک را از لحاظ ظاهری به یکدیگر نزدیک کرده اند. طراحی نسخه جدید آتلوک دات کام همچنین به نسخه تحت وب آن در سرویس آفیس 365 هم شباهت انکارناپذیری دارد.

بسیاری از قابلیت های جدید آتلوک، با محوریت ارتقای تجربه کاربری در استفاده از ایمیل به آن اضافه گشته اند. Clutter ابزاریست که به کمکش می توان ایمیل ها را به پوشه های جداگانه فرستاد، تا اینباکس خالی و مرتب باقی بماند. مایکروسافت می گوید که Clutter به مرور زمان شیوه دسته بندی ایمیل ها را از شما می آموزد و پس از مدتی همین کار را به طور خودکار برایتان انجام می دهد.

البته کاربران می توانند برای کنترل و اصلاح رفتار Clutter، به طور دستی ایمیل ها را به پوشه مخصوصش فرستاده یا از آن خارج کنند. اگر با دسته بندی ایمیل ها راحت نیستید نیز می توانید با خاموش کردن Clutter، یک اینباکس کلاسیک داشته باشید.

مایکروسافت همچنین قابلیت جستجوی آتلوک دات کام را بهبود بخشیده. وقتی که به دنبال محتوایی می گردید، پیشنهادهای جستجو افرادی را برایتان هایلایت می کند که بیشترین مکالمه را با آنها دارید. قابلیت دیگری به نام Refiner هم شما را کمک می کند تا نتایج جستجو را به ارسال کننده، پوشه ها، تاریخ و افزونه ها فیلتر کنید.

گفتنی است که مکانیزم جستجو، یکی از نقاط ضعف آتلوک دات کام در نسخه های قبلی محسوب می شد، بنابراین توجه مایکروسافت به این موضوع و رفع مشکلات پیشین را باید اقدام تحسین برانگیزی از سوی کمپانی ردموندی به شمار آورد.

Outlook-Giphy

بزرگترین قابلیت نسخه جدید آتلوک دات کام، پشتیبانی از افزونه هاست. مایکروسافت حالا از افزونه های سرویس هایی همچون Giphy، یلپ، ووندرلیست، اوبر، پی پل و اورنوت در آتلوک دات کام پشتیبانی به عمل می آورد. به عنوان مثال با افزونه Giphy، می توانید به راحتی تصاویر گیف را به ایمیل هایتان پیوست کنید.

مضاف بر موارد بالا، تعامل با اسکایپ نیز در آتلوک دات کام بهبود یافته، و آسان تر از همیشه می توان برقراری تماس های ویدئویی با آن را زمان بندی کرد. مایکروسافت همچنین منشن از طریق @ و استفاده از اموجی را نیز به سرویس ایمیل خود اضافه کرده است.

غول نرم افزاری وعده داده که هر هفته "میلیون ها حساب کاربری" را به نسخه جدید ارتقا می دهد، بنابراین طی چند هفته آینده کلیه کاربران این سرویس می توانند از تجربه کار در محیط جدید آتلوک لذت ببرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

    اوتلوک عالیه فقط همین

  • امیر
    امیر | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

    مایکی جان لطفا مدیریت مخاطبین رو هم درست کن
    چیزی که 1100 هم داره و میشه از گوشی روی سیم کپی کرد و برعکس و ولفون سال 2016 نداره!

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

    مایکروسافت امروز رو اتیشه ، اکثر سرویس هاش دارن اپدیت می شن اونم با قابلیت های جدید و عالی

    • امیر
      امیر | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

      پس بپا اونجات نسوزه
      آتییییش!خحخحخحخ

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

    فوق العااااده شده یه اپدیت بزرگ و عالی برای بهترین سرویس ایمیل ، از موقعی که معرفی شد تا همین حالا ازش استفاده کردم و بی نهایت ازش راضیم ، سرعت بالا ، رابط کاربری ساده و زیبا و البته قابلیت های زیاد و فوق العاده

مطالب پیشنهادی