ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همکاری میان دو کمپانی Victorinox و Acer اعلام شد

دو شرکت Victorinox و Acer امروز از همکاری جدیدی پرده برداشتند. همه ما نام کمپانی ایسر را پیش از این شنیده ایم اما شاید Victorinox اندکی غریبه به نظر آید. این شرکت محصولات با کیفیت ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

دو شرکت Victorinox و Acer امروز از همکاری جدیدی پرده برداشتند. همه ما نام کمپانی ایسر را پیش از این شنیده ایم اما شاید Victorinox اندکی غریبه به نظر آید. این شرکت محصولات با کیفیت و خاصی در سراسر جهان به فروش می رساند که البته ارتباط زیادی با تکنولوژی ندارد. چاقوهای ارتش سویس، قاشق و چنگال، ساعت های مقاوم و دیگر ابزارهای این چنینی در لیست محصولات این شرکت دیده می شود.

کمپانی Victorinox در سوییس واقع شده و همکاری اش با ایسر اندکی تعجب برانگیز است. ایسر قصد دارد تا با همکاری این شرکت سوییسی، ابزارهایی تولید کند که فناوری در آن ها رسوخ کرده است و اولین محصول، مجموعه ساعت Swiss Army's I.N.O.X نام دارد.

الکساندر بنونا، مدیرعامل کمپانی ویکتوریناکس در بیانیه ای اعلام داشت: «اولین همکاری ما با ایسر، دستگاهی پوشیدنی خواهد بود که ساعت تان را هوشمند می سازد و به آن چند وظیفگی می بخشد، همانند چاقوهای ارتش سوییس ما.»

مدیران شرکت ویکتوریناکس معتقدند که به وسیله همکاری با یکی از بزرگ ترین کمپانی های تولیدکننده فناوری جهان، می توانند محصولات خود را مدرن کنند. ترکیب کیفیت کلاسیک، تکنولوژی و طراحی می تواند برگ برنده این همکاری برای هر دو شرکت باشد.

ساعت نام برده قرار است در نمایشگاه MWC 2016 که هفته آینده برگزار می شود معرفی شده و ابزارهای بعدی نیز متعاقبا در آینده نمایش خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی