ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ورژنی ارزان قیمت از Call of Duty: Black Ops III روی استیم منتشر شد

اگر شما هم از علاقه مندان به بخش چند نفره Call of Duty، به خصوص آخرین نسخه آن، Black Ops III هستید، احتمالا می توانید با قیمتی بسیار اندک، به این بخش روی پی سی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

اگر شما هم از علاقه مندان به بخش چند نفره Call of Duty، به خصوص آخرین نسخه آن، Black Ops III هستید، احتمالا می توانید با قیمتی بسیار اندک، به این بخش روی پی سی و از طریق استیم دسترسی پیدا کنید.

این محصول جدید که Black Ops III Multiplayer Starter Pack نام گرفته، روز گذشته در فروشگاه استیم منتشر شد تا کاربران در عورض 60 دلار، فقط 15 دلار بپردازند و البته به میزان 45 دلاری که تخفیف گرفته اند، محتوای کمتری هم دریافت کنند.

در حقیقت، با پرداخت 15 دلار از دو بخش تک نفره داستانی و زامبی محروم خواهید ماند. همچنین قادر نخواهید بود تا بیش از Level 55 پیشرفت کنید. افرادی که استارتر پک را خریداری کرده باشند می توانند Season Pass بازی را هم بخرند اما از بخش زامبی همچنان بی بهره می مانند.

هر زمانی که بخواهید، با پرداخت مابقی مبلغ، می توانید نسخه کامل را دریافت کنید و به قسمت های نام برده نیز دسترسی یابید. در حال حاضر، این نسخه فقط روی پی سی موجود است و فروش آن تا 29 فوریه ادامه دارد. اگر قصد خرید آن را دارید، اندکی عجله کنید. جزئیات بیشتر در صفحه استیم بازی نوشته شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی