ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تهیه کننده LEGO Movie نسبت به ساخت انیمیشنی با محوریت کاراکترهای نینتندو تمایل نشان داد

کمپانی نینتندو چندی پیش اعلام کرد که از پیشنهادات مربوط به ساخت فیلم ها و انیمیشن هایی با محوریت شخصیت های دوست داشتنی خود استقبال خواهد کرد. با اعلام این خبر بسیاری از فعالان سینما ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

کمپانی نینتندو چندی پیش اعلام کرد که از پیشنهادات مربوط به ساخت فیلم ها و انیمیشن هایی با محوریت شخصیت های دوست داشتنی خود استقبال خواهد کرد. با اعلام این خبر بسیاری از فعالان سینما نسبت به این موضوع علاقه مند شدند و سعی دارند که با بهره گیری از ایده های جدید، شخصیت های نینتندو را در قالبی جدید روی پرده نقره ای بیاورند.

اما در همایش DICE Summit امسال، تهیه کننده فیلم هایی چون LEGO Movie و نیز The Departed، روی لی، اعلام کرد که تمایل بسیاری به ساخت انیمیشنی شبیه به LEGO Movie با محوریت کاراکترهای نینتندو دارد. لی در مصاحبه خود گفت: «جهانی پر از شخصیت های نینتندو مانند زلدا و ماریو، به نظرم این ایده ای فوق العاده برای ساخت انیمیشنی مشابه LEGO Movie است. البته من حقوق لازم برای ساخت چنین انیمیشنی را ندارم اما عاشق کار کردن روی پروژه آن هستم.»

لی روی این مسئله تاکید بسیاری ورزیده که چنین پروژه ای در دست کار نیست. در واقع او این موضوع را در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مطرح کرد که از وی پرسیده بود اگر می توانست، قصد داشت روی چه فرنچایزی کار کند.

انیمیشن LEGO Movie سال 2014 به اکران درآمد و موفقیت فوق العاده ای کسب کرد. بعد از این موفقیت بود که سازگان انیمیشن تصمیم گرفتند تا تا از فرنچایزهای دیگر مانند بتمن نیز در انیمیشن های جدید خود بهره گیرند. با توجه به همین موضوع، حتی تصور شخصیت های نینتندو مانند ماریو، زلدا، لینک، دانکی کونگ و بسیاری دیگر، در انیمیشنی با محوریت کاراکترهای لگویی بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی