ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خدمات جدید توییتر برای مشتریان تجاری
تکنولوژی

توییتر امکان گفتگوی مستقیم حساب های تجاری با مشتریان را فراهم کرد

توییتر یکی از سریع ترین ابزارهای موجود جهت وادار کردن کسب و کارها به پاسخگو بودن در مقابل شکایات مشتریان است. پس عجیب نیست که این شبکه اجتماعی به تازگی ابزار جدیدی را برای تسهیل گفتگوی مستقیم مابین شرکت ها و مشتریانشان ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

توییتر یکی از سریع ترین ابزارهای موجود جهت وادار کردن کسب و کارها به پاسخگو بودن در مقابل شکایات مشتریان است. پس عجیب نیست که این شبکه اجتماعی به تازگی ابزار جدیدی را برای تسهیل گفتگوی مستقیم مابین شرکت ها و مشتریانشان تدارک دیده است.

از امروز صاحبان برند و حساب های تجاری می توانند لینک «ارسال پیام خصوصی» را به توییت های خود بیافزایند تا مشتریانشان بتوانند به سرعت وارد یک گفتگوی مستقیم و خصوصی با نماینده ی پاسخگوی آن شرکت شوند.

قابلیت جدید بعدی که در هفته های آینده در دسترس حساب های تجاری قرار خواهد گرفت، آنها را قادر می سازد که پس از انجام گفتگوهای خصوصی، بازخورد مشتریانشان را در خصوص نحوه این پاسخگویی دریافت نمایند.

به جز بحث تبلیغات، فراهم آوردن بستری برای تسهیل ارتباط مستقیم شرکت ها با مشتریانشان از دیگر راه های کسب درآمد برای شبکه های اجتماعی محسوب می شود.

twitter-customer-service-DM.0

فیس بوک مدت زیادی است که ابزارهای لازم برای تبدیل نرم افزار پیام رسان خود به یک پلتفرم پاسخ به مشتریان را فراهم کرده است. ضمن اینکه خبر می رسد آنها قصد دارند به مشتریان تجاری خود کمک کنند تا آنها ربات های پاسخگویی مشابه دستیار صوتی M فیس بوک برای پاسخگویی اتوماتیک به کاربرانشان توسعه دهند.

بنابراین توییتر با افزودن این قابلیت جدید به سرویس خود به دنبال رقابت مستقیم با این غول دنیای اینترنت است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی