ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مراسم Unpacked 2016 سامسونگ به صورت 360 درجه استریم خواهد شد

کمپانی سامسونگ روز گذشته اعلام نمود که مراسم Unpacked 2016 امسال، که قرار است 2 اسفندماه در شهر بارسلون برگزار شود، به صورت 360 درجه لایو استریم خواهد شد و کاربران می توانند از طریق ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

کمپانی سامسونگ روز گذشته اعلام نمود که مراسم Unpacked 2016 امسال، که قرار است 2 اسفندماه در شهر بارسلون برگزار شود، به صورت 360 درجه لایو استریم خواهد شد و کاربران می توانند از طریق پلتفرم های پی سی، اندروید، iOS و البته هدست Gear VR سامسونگ، به تماشای آن بنشینند.

همان طور که احتمالا در جریان هستید، سامسونگ قصد دارد در مراسم Unpacked امسال، از دو موبایل گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج رونمایی کند. برای تماشای این مراسم روی موبایل های اندروید و iOS، لازم است کاربران اپلیکیشن رسمی Unpacked 360 View را دریافت نمایند که روی گوگل پلی و اپ استور در دسترس قرار گرفته.

طبیعتا این اپلیکیشن در حال حاضر عملکرد خاصی ندارد اما دو گزینه مختلف برای تماشای حالت 360 درجه و یا حالت سنتی را شامل می شود. کاربران Gear VR هم می توانند اپلیکیشنی مشابه را روی آکیلس استور دریافت نمایند. لازم به ذکر است آن دسته از افرادی که مراسم Unpacked 2016 را به صورت 360 درجه تماشا خواهند کرد، می توانند از میان 4 زاویه مختلف، شامل سکوی وسطی، سکوی چپ و سکوی راست، روند کنفرانس را دنبال کنند.

استریم Unpacked 2016 به صورت 360 درجه جای تعجب زیادی ندارد. در واقع پیش از این هم اعلام شده بود که سامسونگ علاوه بر گلکسی اس 7 و اس 7 اج، از دوربینی 360 درجه به نام «Gear 360» برای ضبط تصاویر واقعیت مجازی نیز رونمایی خواهد کرد. مضاف بر این، گفته می شود که در صورت پیش خرید گلکسی اس 7 و اس 7 اج، یک هدست Gear VR به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • بیژن
    بیژن | ۲ اسفند ۱۳۹۴

    نشون نمیده که ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی