ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تبلت جدید هوآوی لو رفت
تکنولوژی

افشای تصویر و اطلاعات تبلت MediaPad T2 10.0 Pro هوآوی

شرکت چینی هوآوی در سالی که گذشت با عرضه چندین مدل مختلف از اسمارت فون هایش سال پرکاری را در عرصه تولید موبایل ها پشت سر گذاشت، اما به نظر می رسد آنها قصد دارند ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

شرکت چینی هوآوی در سالی که گذشت با عرضه چندین مدل مختلف از اسمارت فون هایش سال پرکاری را در عرصه تولید موبایل ها پشت سر گذاشت، اما به نظر می رسد آنها قصد دارند که در سال پیش رو توجه بیشتری را به بازار تبلت ها نشان دهند.

این بار هم یکی از مشهورترین افشا کننده های دنیا، یعنی حساب کاربری evleaks@ به تصویر و اطلاعاتی دست یافته که نشان می دهد هوآوی قصد دارد به زودی از یک تبلت ۱۰ اینچی با نمایشگر فول اچ دی رونمایی کند.

تصویر تبلیغاتی فوق متعلق به تبلت MediaPad T2 10.0 Pro است و نشان می دهد که فاصله زیادی با رونمایی این محصول نداریم. هیچ بعید نیست که هوآوی این تبلت جدید را در خلال کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون معرفی نماید.

از روی تصویر می تواند حدس زد که T2 10.0 Pro مجهز به اندروید آب نبات چوبی باشد، اما هنوز نمی شود با قاطعیت در این مورد اظهار نظر کرد.

طبق ادعای evleaks@، تبلت فوق مجهز به چیپست اسنپدراگون ۶۱۵، حافظه رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی است. ضمن این که یک باتری ۶۶۰۰ میلی آمپری وظیفه تامین انرژی آن را بر عهده دارد. البته اسلات کارت حافظه microSD برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات نیز در دسترس خواهد بود.

اطلاعات افشاشده همچنین نشان می دهند که این احتمال وجود دارد تبلت T2 10.0 Pro در دو نسخه WiFi و LTE به فروش برسد. دوربین جلوی ۲ مگاپیسکلی، دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی و بلوتوث نسخه ۴.۱ از دیگر ویژگی هایی است که برای تبلت جدید هوآوی اعلام شده.

هنوز چیزی در مورد قیمت و زمان عرضه T2 10.0 Pro نمی دانیم، اما همانطور که در بالا گفتیم، احتمال معرفی آن در نمایشگاه MWC 2016 زیاد است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • AmirSlip
    AmirSlip | ۳۰ بهمن ۱۳۹۴

    ما ک medipad m1 داریم نسخه U یا همون 3 جی این هواوی برای نسخه wifi و 4 جی اپدیت داد برای ما نداد. فک کنم مغزشون مشکل داره!

  • amirhossein
    amirhossein | ۳۰ بهمن ۱۳۹۴

    اصلا هم شبیه گلکسی تب نیست خخخ

    • pars
      pars | ۳۰ بهمن ۱۳۹۴

      انصافا کجاش شبیه گلکسی تبه ؟! فقط یک چیزی نوشتید

      • آروین
        آروین | ۳۰ بهمن ۱۳۹۴

        فقط یه دکه هوم کم داره که بشه کپیtab A 8.0

مطالب پیشنهادی