ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سری بازی اساسینز کرید دیگر به صورت سالانه عرضه نمی شود

وقتی یوبیسافت اعلام کرد که امسال دیگر خبری از نسخه جدید اساسینز کرید نخواهد بود، جای تعجب زیادی نداشت. سری بازی اساسینز کرید بعد از نسخه دوم آن، به صورت سالانه عرضه می شود و ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

وقتی یوبیسافت اعلام کرد که امسال دیگر خبری از نسخه جدید اساسینز کرید نخواهد بود، جای تعجب زیادی نداشت. سری بازی اساسینز کرید بعد از نسخه دوم آن، به صورت سالانه عرضه می شود و همین موضوع سبب شده تا این فرنچایز دچار افت کیفیتی بسیار محسوس گشته و به تبع آن، فروش دلخواه ناشر فرانسوی کسب نشود.

اما به نظر می رسد که استراتژی یوبیسافت به طور کامل در قبال اساسینز کرید عوض شده و دیگر به صورت سالانه شاهد عرضه نسخه ای جدید از آن نخواهیم بود. ایو گیلمو، مدیر اجرایی کمپانی مورد بحث، اخیرا این خبر را در جلسه سرمایه گذاران اعلام کرده و گفته که تمام فرنچایزهای یوبیسافت همچنان در آینده عرضه خواهند شد، اما زبان بندی عرضه آن ها مثل سابق سفت و سخت نیست و فاصله بیشتری میان شان قرار داده شده.

گیلمو در طی این جلسه اذعان نمود: «هدف نهایی ما این نیست که یکبار دیگر به چرخه عرضه سالانه بازی بازگردیم.» در واقع این استراتژی به سازندگان بازی اجازه خواهد داد تا «وقت بیشتری صرف مکانیک های بازی کرده و آن ها را چند درجه ارتقا دهند.»

وی هم چنین افزود که استراتژی جدید، به یوبیسافت اجازه می دهد که با فاصله ای مشخص، عناوین جدید سری اساسینز کرید را عرضه کند و وقت کافی روی توسعه تمام آن ها سپری شود. در هر صورت، این خبری بسیار خوب برای طرفداران اساسینز کرید به شمار می رود و انتظار می رود که نسخه جدید این سری بازی، عملکردی بسیار بهتر نسبت به نسخه های Unity و Syndicate از خود به جای بگذارد.

اما علاوه بر اساسینز کرید، یوبیسافت درباره بازی کلان بودجه (AAA) جدیدی صحبت کرده است که قرار است خط مشی عناوینی چون For Honor ،Rainbow Six و Ghost Recon را دنبال کند. به گفته گیلمو، این عنوان جدید تمرکزی مضاعف روی بخش چند نفره خواهد داشت و البته از بخش تک نفره نیز بهره مند است.

این موضوع زمانی مطرح شد که سرمایه گذاران از گیلمو پرسید یوبیسافت در حال حاضر، چه برنامه هایی را دنبال می کند. بنابراین، اطلاعات چندانی درباره بازی جدید یوبیسافت در دست نیست و احتمالا باید تا همایش E3 2016 برای رونمایی از آن منتظر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ali
    ali | ۱۱ اسفند ۱۳۹۴

    اگه نسخه جدید بیاد بهتره چون خیلی ها از طرف داران بازی اساسین منتظر نسخه بعدی هستن من از شرکت یوبی سافت تشکر میکنم که بازی های خوبی عرضه میکند با تشکر

  • ali
    ali | ۱۱ اسفند ۱۳۹۴

    به نظر من بهترین بازی اساسین کرید هستش چون کیفیت داره٬اهنگ هاش حرف نداره همیشه حرف اولو میزنه٬هیجان انگیزه٬لباساش عالیه و...‌ من بازی خیلی کردمو میکنم ودوسشون دارم مثل کرایسیس ٬کال اف دیوتی٬پرنس پرشیا٬نید فور اسپید این ها هم خوبن ولی اساسین کرید حرف نداره حتی طرف دار هم زیاد داره شما که میگید اساسین به درد نمیخوره از اساسین دو تا سه بازی کن اگه عاشقش نشودی

  • اصغر
    اصغر | ۳۰ بهمن ۱۳۹۴

    به نظر من که اصلا خبر خوبی نیست.حتما اینم شد عین fallout که هر 6-7 سال یبار میاد

    منطقی باشیم این Call of duty یا بتلفیلد هست که باید رو عرضه سالانه اش تجدید نظر کنند مخصوصا کال اف چون هر بار کیفیت گرافیکیش بدتر میشه.بعد از اینهمه تعویض موتور بازی و پیشرفت تو برنامه نویسی و نسخه های مختلف بازی هنوز اسلحه RPG-7 رو میزنی به زمین خار و بوته یه میلی متر تکون نمیخوره :) یا دیوار ها هنوز با ضربه تانک و موشک نمیریزن, یا تو بازی دونبال یک نفر میدویی موقع رد شدن از در ساختمون یه پرده نازک نگه ات میداره(بابا دیوار نیست که پرده هست حداقل یه تکونی بخوره بهتره)

    نمیخوام اینجا بحث راه بندازم ولی خواهشا اون دوستانی که سری اساینز رو کامل بازی کردند بگن بلک فلگ با اساسینز سه قابل مقایسه بود؟؟جنگ های دریایی اضافه شده بود در کنار بهبود گرافیکی و عوض شدن تکنیک های مبارزات و...

    یا مثلا یونیتی رو با بلک فلگ مقایسه بکنین به جرات میتونم بگمUnity بهترین گرافیک رو تو بازی ها داشت برای اولین بار(بین تمام بازی های کامپیوتری دنیا نه فقط سری اساسینز)داخل ساختمان ها رو میشد از پنجره دید(این مورد رو خواستند بصورت مود به GTA اضافه کنند که نشد داخل ساختمون ها عین هم بود و یه سری مشکلات داشت)+ اما یونیتی داخل ساختمان ها تنوع خیلی بیشتری داشت گرافیکش در حدیبود که ادم بازی رو با فیلم اشتباهی میگرفت,عالی طراحی شده بودن از هر نظر یه مناطقی تو بازی داشت ادم میدید کیف میکرد واقعیه -یا تکنیک مبارزات و شمشیر زنیش یه چیز دیگه بود.

    syndicate هم همینطور مبارزاتش بهتر و بهتر شده با اسلحه های جدید و گرافیک بهتر نسبت به نسخه ی قبلی

    حیف شد!!

  • علیرضا
    علیرضا | ۳۰ بهمن ۱۳۹۴

    از همه مزخرف تر، نسخه ی بلک فلگ بود!
    اصـــــــــلا جذاب نبود! بازیش همش کشتی بازی بود که یکم آساسین هم توش داشت..!

مطالب پیشنهادی