ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سونی برای آزمودن فرمور جدید پلی استیشن 4 متقاضی می پذیرد

آپدیت جدید فرمور یا سفت افزار (ثابت افزار) پلی استیشن 4 در راه است و گویا آنقدر مهم و بزرگ است که سونی می خواهد برای تست و بررسی آن، از دارندگان کنسول کمک بگیرد. ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۰:۴۵

آپدیت جدید فرمور یا سفت افزار (ثابت افزار) پلی استیشن 4 در راه است و گویا آنقدر مهم و بزرگ است که سونی می خواهد برای تست و بررسی آن، از دارندگان کنسول کمک بگیرد. اگر علاقه مند باشید، می توانید پیش از موعد، این آپدیت را دریافت کرده و مشکلاتش را گزارش دهید، همانند Preview Program اکس باکس وان.

ثابت افزار جدید پلی استیشن 4، چندین ویژگی جدید و مهم به کنسول خواهد آورد و برای اطمینان یافتن از سلامت کامل آن، سونی قصد دارد تا به صورت عمومی، آن را مورد آزمایش قرار دهد. بنابراین با ثبت نام دسترسی کامل به آپدیت دریافت خواهید کرد.

از طریق این لینک می توانید نام خود و دستگاه تان را ثبت کرده تا در اوایل ماه آینده میلادی (مارس) آپدیت را دریافت کنید. البته، تمامی کاربران موفق به عضویت در برنامه نخواهند شد و به تعداد محدودی ایمیل داده می شود.

متاسفانه، جدا از «چندین ویژگی جدید و مهم»، هیچ اطلاعات دیگری از این آپدیت در دسترس نیست و نمی دانیم که چه چیزهایی قرار است به پلی استیشن 4 اضافه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی