ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت آپدیت ماه فوریه اکس باکس وان و اپلیکیشن اکس باکس ویندوز 10 را منتشر کرد

کمپانی مایکروسافت به تازگی آپدیت جدیدی برای کنسول نسل هشتمی اکس باکس وان خود و نیز اپلیکیشن اکس باکس روی ویندوز 10 عرضه کرده که امکانات و قابلیت های جدیدی برای دارندگان این دو پلتفرم ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

کمپانی مایکروسافت به تازگی آپدیت جدیدی برای کنسول نسل هشتمی اکس باکس وان خود و نیز اپلیکیشن اکس باکس روی ویندوز 10 عرضه کرده که امکانات و قابلیت های جدیدی برای دارندگان این دو پلتفرم به ارمغان می آورد. این آپدیت روز گذشته برای ویندوز 10 عرضه شد و تا پایان امروز نیز روی اکس باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت.

از جمله قابلیت های اجتماعی جدیدی که آپدیت اخیر روی اکس باکس وان با خود به همراه می آورد، می توان به مشاهده افراد حاضر در یک پارتی پیش از پیوستن به آن اشاره کرد. هم چنین از این پس می توان افراد حاضر در پارتی های دوستان را نیز مشاهده نمود.

علاوه بر پارتی ها، دو بخش لیدربرد و لیست دوستان نیز تغییراتی اندک به خود دیده اند. از یک سو، از این پس با کلیک روی تب My Achievements می توان آخرین آمار و ارقام مربوط به پروفایل را مشاهده کرد. از سوی دیگر نیز، دریافت اطلاعات درباره «دوستان پیشنهادی» به شکلی ساده تر صورت می گیرد.

صفحه اصلی کنسول هم یکی از بخش هاییست که دستخوش تغییراتی کوچک شده است. گیمر از این پس می تواند پین های موجود در صفحه اصلی را جا به جا کند و یا دسترسی به آن ها در حالت آفلاین را فعال سازد. در کنار این، بازی ها را هم می توان از لیست «آماده برای دانلود» حذف کرد تا از شلوغی صفحه اصلی جلوگیری به عمل آید.

اما علاوه بر اکس باکس وان، اپلیکیشن اکس باکس روی ویندوز 10 هم حالا از قابلیت های بیشتری بهره می برد که کار با آن را سهولت می بخشد. آواتار استور، یکی از بخش های جدید اپلیکیشن اکس باکس است و به مخاطب اجازه می دهد تا در هر لحظه روی اکس باکس وان، پی سی یا موبایل به این استور دسترسی داشته باشد.

به لطف قابلیت جدید «اخبار اکس باکس» نیز می توان به سرعت از آخرین اخبار مربوط به کنسول نسل هشتمی مایکروسافت و عناوین آن باخبر شد. در این بخش، اخبار مربوط به عرضه بازی های جدید، مسابقات قهرمانی هیلو، آپدیت های جدید کنسول و چیزهایی از این دست مورد پوشش قرار می گیرد.

در نهایت، آپدیت جدید اکس باکس وان و اپلیکیشن اکس باکس، قابلیت هایی کوچک اما کارآمد برای مخاطبان فراهم آورده که جلوه ای تازه به رابط کاربری این دو پلتفرم می بخشند. برای مطالعه کامل تغییرات آپدیت ماه فوریه می توانید به بلاگ رسمی میجور نلسون مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • رضا
    رضا | ۳۰ بهمن ۱۳۹۴

    سوال از كاربران XBOX One: آيا مايكروسافت، هر ماه يك آپديت ارائه مي كند؟

    • R3D
      R3D | ۳۰ بهمن ۱۳۹۴

      بله.
      البته بعضی ماه ها نمیده ولی بعضی ماه های دیگه 2 تا میده.ولی در کل ماهی یک آپدیت میده.

مطالب پیشنهادی