ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندرهای جدید از موبایل HTC A16 که احتمالا به خانواده دیزایر تعلق دارد

در حالی که بعید به نظر می آید اچ تی سی تلفن هوشمند پرچمدار خود یعنی One M10 را در جریان کنگره جهانی موبایل امسال رونمایی کند، احتمالات در رابطه با معرفی اسمارت فون های ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

در حالی که بعید به نظر می آید اچ تی سی تلفن هوشمند پرچمدار خود یعنی One M10 را در جریان کنگره جهانی موبایل امسال رونمایی کند، احتمالات در رابطه با معرفی اسمارت فون های جدید از سوی آن قوت می گیرند.

یکی از این دستگاه ها ممکن است HTC A16 باشد که به لطف رندرهای منتشر شده توسط ایوان بلس ملقب به evleaks@ می توانید نگاهی به آن بیاندازید.

در حال حاضر البته جزئیات و اطلاعات زیادی در مورد این موبایل در دست نیست اما روشن است که محصول مورد بحث رنگ بندی متنوعی خواهد داشت و حتی برخی نسخه های آن روی کاور پشتی خود طرح های اندک کودکانه ای دارند.

در قسمت جلوی بدنه دستگاه، می توانید یک دوربین و همچنین اسپیکرهای دوگانه آن را مشاهده نمایید و پشت بدنه هم دوربین اصلی آن همراه با فلاش ال ای دی خودنمایی می کند. ضمن آنکه منافذی برای اتصال بند به بدنه آن هم در این قسمت دیده می شوند.

از روی ظاهر دستگاه می توان حدس زد که به خانواده دیزایر اچ تی سی تعلق دارد و امید می رود که همراه با مارشملوی اندروید وارد بازار شود. تاریخی که روی صفحه هوم این موبایل دیده می شود حکایت از آن دارد که اچ تی سی تصمیم دارد آن را در اوایل ماه مارس (نیمه اول اسفند ماه) معرفی کند.

آنطور که در سایت تایوانی 3C Talk آمده، این موبایل قیمتی در حدود 150 لار خواهد داشت و در نتیجه انتظار نمی رود که امکانات و قابلیت پیشرفته ای را با خود به ارمغان بیاورد و اصلا طراحی کلی بدنه نیز این مساله را نشان می دهد.

HTC-A16 (1)

HTC-A16 (2)

HTC-A16 (3)

HTC-A16 (4)

HTC-A16 (5)

HTC-A16

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • علی
    علی | ۲ اسفند ۱۳۹۴

    ایول چه ترکیب رنگای خوشگلی!انصافا این زبان طراحی دو اسپیکره اچ تی سی که از m7 شروع شد خیلی باحاله!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی