ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

«دونالد ترامپ» خواستار تحریم محصولات اپل شد

«دونالد جان ترامپ»، مجری تلویزیونی و نامزد کسب کاندیداتوری حزب جمهوری خواه برای ریاست جمهموری آمریکا در انتخابات سال 2016، دیروز از مردم خواست تا به دلیل عدم همکاری اپل با FBI، محصولات این کمپانی ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

«دونالد جان ترامپ»، مجری تلویزیونی و نامزد کسب کاندیداتوری حزب جمهوری خواه برای ریاست جمهموری آمریکا در انتخابات سال 2016، دیروز از مردم خواست تا به دلیل عدم همکاری اپل با FBI، محصولات این کمپانی را تحریم نمایند.

او در سخنرانی خود در روز پیش از انتخابات مقدماتی در کارولینای جنوبی این مورد را مطرح نموده و اظهار داشت: «اپل باید کاری که قانون از او می خواهد را انجام دهد و شما هم باید این شرکت را برای انجام چنین اقدام خودسرانه ای تحریم نمائید تا زمانی که حاضر شود کدهای لازم را به سازمان امنیت ملی اعطا نماید.»

اما موضع گیری ترامپ علیه اپل فقط به همین سخنرانی محدود نبود و پس از رویداد یاد شده، در توئیتر خود نیز نوشت:

«من از هر دو برند سامسونگ و اپل استفاده می نمایم و تا زمانی که اهالی کوپرتینو اطلاعات لازم در رابطه با موبایل تروریست ها را در اختیار نیروهای امنیتی قرار ندهند، فقط از تلفن هوشمند سامسونگ خود بهره خواهم گرفت.»

البته جا دارد اشاره نمائیم که ترامپ پیش از این نیز به موضع اپل در مقابل دادگاه اعتراض نموده بود اما این نخستین باری است که به طور مستقیم محصولات این شرکت را نام برده و خرید آنها را تحریم نموده.

او همچنین قبلا به اعتماد کمپانی ساکن کوپرتینو به تولید کننده های چینی نیز اعتراض داشته و اعلام کرده بود: «ما از اپل خواهیم خواست تا محصولات خود را در آمریکا تولید نماید و آن را به کشورهای دیگر نسپارد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • hamid
    hamid | ۲ اسفند ۱۳۹۴

    ترامپ از بوش هم دیوانه تره

  • آرمان
    آرمان | ۲ اسفند ۱۳۹۴

    خيلي واسم جالبه كه نماينده هاي جمهوري خواه ها يا تندرو ها يا محافظه كارا در سراسر دنيا يه سري آدم هستن كه سطح فهم و آي كيويي پايين تر از حد نرمال دارن. يني آدم چقدر بايد نادون باشه كه سال ٢٠١٦ همچين تراوشات ذهني داشته باشه.
    يه ذره زرنگ بود خودشو به اين سرعت با رنگ قهوه اي پررنگ و كمرنگ رنگاميزي نميكرد.
    شيطونه ميگه نخ سيفونو بكشم سريع بره پايين.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی