ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شعبه آمریکای ال جی صفحه ای برای تبلیغ موبایل G5 در وبسایت خود ایجاد کرده است

در حالی که تا رونمایی رسمی از تلفن هوشمند G5 الجی در جریان کنگره جهانی موبایل زمان زیادی باقی نمانده است، این شرکت صفحه ای را به وبسایت رسمی خود اضافه کرده که به کاربران ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

در حالی که تا رونمایی رسمی از تلفن هوشمند G5 الجی در جریان کنگره جهانی موبایل زمان زیادی باقی نمانده است، این شرکت صفحه ای را به وبسایت رسمی خود اضافه کرده که به کاربران و مشتریان علاقمند آن امکان می دهد با ثبت نام کردن در آن صفحه جزئیات بیشتری را در مورد پرچمدار آتی این شرکت دریافت نمایند.

لازم است اضافه نماییم که پیش بینی شده موبایل G5 از طریق کلیه اپراتورهای آمریکایی ارائه گردد (درست مانند نسخه قبل این پرچمدار) هرچند که هنوز هم مشخص نیست این اتفاق دقیقا چه زمانی رخ می دهد.

البته لازم است یادآور شویم که در این صفحه اطلاعات زیادی به چشم نمی خورد با این همه، شرکت مورد بحث وعده داده که دستگاه جدید، «سرعت پردازش بالایی» دارد که آن را برای مالتی تسکینگ ایده آل می کند و تقریبا می توان مطمئن بود که چیپست درون G5 همان اسنپدراگون 820 کوالکام است که باید سرعت بالایی داشته باشد.

الجی همچنین یادآور شده است که دستگاه جدید «دسترسی سریع و آسان کاربر به تمامی اپلیکیشن ها محبوب و برنامه ها را در زمان نیاز فراهم خواهد کرد» که این قابلیت نیز احتمالا به خاطر وجود رابط کاربری مارشملوی اندروید یا شاید هم مد Always On است که هفته قبل اعلام شد.

اما حتی با وجود تلاش های الجی برای پنهان نگه داشتن این موبایل تا زمان رونمایی رسمی اش، باز به لطف عکس های لو رفته که نسخه های نقره ای و سفید آن را نشان میدهند، می دانیم که پرچمدار جدید این کمپانی کره ای تقریبا چه شکل و شمایلی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی