ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اضافه شدن امکان لاگین چند اکانت به طور همزمان در نسخه اندرویدی مسنجر فیسبوک

چند روز پیش در خبری نوشتیم فیس بوک در نظر دارد به زودی امکان استفاده از چندین اکانت به واسطه ی یک اپلیکیشن را برای کاربران اندرویدی مسنجر خود مهیا نماید تا قادر باشند از ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

چند روز پیش در خبری نوشتیم فیس بوک در نظر دارد به زودی امکان استفاده از چندین اکانت به واسطه ی یک اپلیکیشن را برای کاربران اندرویدی مسنجر خود مهیا نماید تا قادر باشند از چندین حساب کاربری خود در یک جا بهره مند گردند و دیگر لازم نباشد از اکانتی بیرون آمده و وارد دیگری بشوند و همه آنها با یک بار لاگین نمودن در دسترسشان باشند.

حالا این ویژگی امروز به صورت رسمی عرضه گشته و کاربران اندروید می توانند در یک دیوایس، میان چندین حساب کاربری خود سوئیچ نمایند. برای اضافه نمودن اطلاعات حساب ها، کافی است به بخش اکانت جدید در قسمت تنظیمات این اپ بروید.

اگر دوست ندارید کسی پیام های شما در حساب های مختلف این شبکه اجتماعی را بخواند، می توانید برای آن رمز عبور تعیین نموده و تنظیماتش را به گونه ای تغییر دهید که در هر بار سوئیچ نمودن میان اکانت ها، به ورود پسورد نیاز داشته باشد.

لازم است اشاره نمائیم، هنگامی که پیامی به اکانت های دیگر می آید، نوتیفیکیشنی مبنی بر دریافت پیام روی موبایلتان ظاهر می گردد اما متن پیغام تا زمانی که کاربر آن را باز نکند، به صورت محرمانه باقی خواهند.

اگر تمایل دارید قابلیت های جدید مسنجر فیس بوک را استفاده نمائید، هم اکنون می توانید به گوگل پلی رفته و آپدیت جدید آن را دانلود و نصب نمائید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ارش
    ارش | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    ببخشید خود فیس بوکم گزینه چند اکانتی داره ؟

  • امین
    امین | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    اقا مال من با اینکه اپدیته ولی این گزینه اکانت ذگرو ندارع

  • هیراد
    هیراد | ۱ اسفند ۱۳۹۴

    این قابلیت بیش از یکی دو هفته هست که فعال شده!

مطالب پیشنهادی