ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اقدام جالب یک سایت در راستای ارسال دستمال عطری برای افراد بدبو

تاکنون برایتان پیش آمده در محل کار یکی از همکارانتان بوی بدی بدهد و به موجب آن دائم در عذاب باشید؟ در اینگونه مواقع نمی توان مستقیم به او گفت که از عطر و اسپری ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

تاکنون برایتان پیش آمده در محل کار یکی از همکارانتان بوی بدی بدهد و به موجب آن دائم در عذاب باشید؟ در اینگونه مواقع نمی توان مستقیم به او گفت که از عطر و اسپری های خوشبو کننده بدن استفاده نماید. پیرو همین امر، یا باید این وضعیت ناراحت کننده را تحمل نمود یا چاره ای دیگر برایش اندیشید. خوشبختانه یک گروه خلاق راهکار این معضل را پیدا کرده اند و می توانید با کمک گرفتن از آنها بسیار آسان از بوی آزاردهنده همکاران خود خلاص شوید.

گروه یاد شده وب سایتی به نام MyFriendSmells.com راه اندازی نموده اند تا افرادی که با چنین معضلی دست و پنجه نرم می نمایند، به واسطه آن بتوانند پیغام خود را به فرد موردنظرشان برسانند. به این صورت که ابتدا در این پایگاه اینترنتی ثبت نام  و سپس 1.99 دلار پرداخت می نمائید و پس از آن، این سایت یک دستمال معطر از مجموعه محصولات خود برای این فرد ارسال می کند.

جالبی این کار این است که فرستنده این بسته کاملا ناشناس خواهد ماند و دستمال با یک یادداشت همراه است که روی آن نوشته:

«ای دوست: کسی هست که فکر می کند تو بسیار بد بو هستی! با احترام. ناشناس»

شرکتی که این ایده جالب را اجرائی نموده، Swago نام دارد و فعالیت خود را از سال 2014 میلادی با فروش دستمال ها و پاک کننده های عطری آغاز کرده و ادعا می نماید مسیری که آنها طی می نمایند با بقیه رقبای بازار متفاوت است.

سخنگوی این شرکت اعلام داشته آنها بیشتر از اینکه بخواهند جلب توجه کنند مشکلات روزانه مردم را مورد توجه قرار می دهند و با راهکاری جالب و نوین، سعی در برطرف نمودن آن دارند. با این کار با یک تیر دو نشان می زنند و علاوه بر عرضه محصولات خود معضلات بقیه را نیز رفع نموده اند.

بنا به گفته این فرد وقتی خریداران گزینه 4-pack را انتخاب می نماید، بسته در کمتر از 24 ساعت به مقصد ارسال می گردد. در همین راستا آنها در عرض کمتر از 24 ساعت چند صد سفارش داشته اند و در نتیجه ی آن مجبور شده اند در دو روز این بسته ها را ارسال نمایند.

با این حساب می توان گفت افراد بدبوی زیادی در شرکت های مختلف در سراسر جهان حضور دارند و اطرافیانشان به دنبال راهی برای رفع این معضل هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • فری
    فری | ۱ اسفند ۱۳۹۴

    اتفاقا ایده واقعا احمقانه ایه. حالا وقتی با شکایت کسانی که دستمال رو دریافت کردند روبرو شدند و مجبور شدند چند میلیون دلار خسارت بدند می فهمند که چه اشتباهی کردند. بازاریابی هم اصولی داره.

  • saman
    saman | ۱ اسفند ۱۳۹۴

    چه شود؟ گور بابای دو دلار پدر رئیسم رو در می آرم هر روز واسش دستمال می فرستم

مطالب پیشنهادی